Pijn aan de andere kant van de kaak

Author:
SVS1987
Posted:
di, 09/04/2007 - 13:16
Hallo,

Ik heb ruim een jaar geleden mijn verstandskies rechts onderin laten trekken. Vlak daarna begon linksonder ook zeer te doen en kreeg ik een verwijsbrief, maar ik heb wegens omstandigheden mijn verstandskies toen niet kunnen laten trekken. Inmiddels heb ik voor volgende week een afspraak om de verstandskies linksonder alsnog te laten verwijderen, maar ik heb aan die kant vrijwel geen pijn, terwijl ik heel veel last heb aan de andere kant (rechtsonder) van mijn kaak. Er staat een enorme druk op en ook mijn nek zit helemaal vast, maar de verstandskies is er daar toch echt uit.

Iemand die weet of dit mogelijk kan komen door het feit dat mijn verstandkies links zoveel druk uitoefent dat rechts zeer gaat doen?
Chris888

Iemand die weet of dit mogelijk kan komen door het feit dat mijn verstandkies links zoveel druk uitoefent dat rechts zeer gaat doen?

Uit eigen ervaring weet ik dat als kiezen elkaar links eerder raken dan rechts, je rechter kaakgewricht overbelast kan raken. Maar of dat bij jou de oorzaak is weet ik niet.
di, 09/04/2007 - 18:14 Permalink