Is er nog iemand die een nare ervaring heeft meegemaakt bij de kaak chirurg, die een behandeling uitvoerde onder narcose.
Ik wel en bij deze zeg ik je NOOIT meer onder narcose, als er dan iets mis gaat ben ik er zelf nog bij. Op alle sites lees ik alleen maar pos. berichten. Maar ik ben toch echt niet de enige in ned. die een negatieve ervaring heeft. 20 jan. geholpen in Kerkrade, na 10 ab kuren en beh. zijn we nu 8 mnd verder en nog steeds niet goed scan, biopten van bot genomen, vele malen opengemaakt, en nog steeds niet goed. Dit is niet leuk meer, als alternatief zegt Kerkrade geeft het tijd. Maar mijn tijd is op ik ben boos. Ik wist dat ze ongunstig lagen maar er was ons beloofd als er iets geraakt zou worden zou dat altijd weer goed komen en nu weten ze het niet meer. Nou ik ook niet meer
wie heeft er ook zoiets meegemaakt en is dat ook nog goedgekomen.
gr Marcia
Ik wel en bij deze zeg ik je NOOIT meer onder narcose, als er dan iets mis gaat ben ik er zelf nog bij. Op alle sites lees ik alleen maar pos. berichten. Maar ik ben toch echt niet de enige in ned. die een negatieve ervaring heeft. 20 jan. geholpen in Kerkrade, na 10 ab kuren en beh. zijn we nu 8 mnd verder en nog steeds niet goed scan, biopten van bot genomen, vele malen opengemaakt, en nog steeds niet goed. Dit is niet leuk meer, als alternatief zegt Kerkrade geeft het tijd. Maar mijn tijd is op ik ben boos. Ik wist dat ze ongunstig lagen maar er was ons beloofd als er iets geraakt zou worden zou dat altijd weer goed komen en nu weten ze het niet meer. Nou ik ook niet meer
wie heeft er ook zoiets meegemaakt en is dat ook nog goedgekomen.
gr Marcia
Re: Nooit meer onder narcose
In ieder geval heel veel sterkte gewenst met alles en hoop voor je dat alles goedkomt.
Het is een heeeeel lang verhaal. Maar toen ik wakker werd vertelde ik tegen mijn man dat ik mijn kiezen niet meer opelkaar kom zetten.
vlg de verpleegkundige kwam het door de zwelling, over een paar dagen zou dat beter gaan. Ik ben op 20 jan geholpen (zaterdag) en de vrijdag erop kon ik mijn mond nog steeds niet sluiten en ik zag zo blauw aan 1 kant en zo erg opgezwollen, dat ik dacht dit is niet normaal. De kliniek opgebeld (het is 2 1/2 uur rijden voor ons) om te overleggen, toen zei de ass. dat de kaak uit de kom was geweest ( wel weer in de juiste pos.teruggezet) maar dat we een paar dagen extra de tijd moesten geven. De nacht op zaterdag/zondag werd ik ziek erg veel pijn hoge koorts. Weer gebeld moest met mijn eigen tandarts overleggen. Deze heeft ab voorgeschreven voor 7 dagen na 5 dagen nog steeds erg veel pijn pus liep eruit. Weer opgebeld kliniek vertelde me dat ik eerst de ab kuur moest afmaken, dan weer contact opnemen met hun. Maar ik was er zo ziek van. Eigen tandarts opgebeld (was toen maandag) vlg ass. was deze niet aanwezig eerst ab kuur afmaken en als het woe niet beter ging kon ik terug bellen. De volgende dag was ik zo ziek mijn man had vrijgenomen omdat ik niet meer in staat was om voor de kinderen te zorgen. Hij weer opgebeld en het antwoord jawel hoor eerst de ab opmaken, dat het na 2 weken nog steeds zo dik was en ik blauw tot aan mijn borsten zag, was vlg hun normaal kwam vaker voor. Een collega van mij kwam langs (ik werk bij haar zij is dierenarts) heeft gekeken en mij naar een vriendin van haar gebracht de ze mondhygieniste heeft mijn mond opengedaan gelijk de tel gepakt en de kaakchirurg gebeld met wie zij soms samenwerkt gebeld ik kon gelijk komen. Bang of niet ik had geen keus was te ziek om overeind te staan. Een stinkende drap met allemaal wondsplinters kwam er uit de wond. De kaakchirurg heeft de boel opengemaakt maar de boel was inmiddels zo ontstoken dat de kaakzenuw, bot de hele mikmak was ontstoken. Bot is afgeschraapt en er kwamen geen botsplintertjes uit maar echt grote stukken, ook het kaakgewricht was ontstoken, mede door de luxatie van de kaak er was daardoor te veel ruimte er tussen gekomen en een botsplinter erbij gekomen dat was de rede dat mijn mond niet goed sloot. Deze arts heeft contact opgenomen met de kliniek maar toen vertelde ze dat er niets kekend was over mijn probleem, terwijl zowel mijn man, ik e, de arts eerder al contact hadden opgenomen. Ik moest maar opnieuw een afspraak maken en het laten beoordelen door hun chirurg maar ja wacht tijd he. Helaas vlg hun heeft de chirurg van de kliniek met mij contact willen opnemen maar ik was niet thuis, helaas nummermelder en voor het eerst in mijn leven in de ziektewet. Wat niet thuis ik lag boven ziek in bed. Op 2 soorten ab gezet en zware pijnstillers. Ben nu 8 mnd verder nog steeds pijn scan gemaakt en ierdere keer worden er nog bot resten uit mijn kaak gehaald, zelf biopten zijn eruit mijn bot gehaald omdat ze het niet normaal vonden hoe het eruitzag. Maar gelukkig geen tumor, maar wel ontzettend veel trauma door de extr. verricht dat ik het met een kaak moet doen die ontzettend veel pijn doet, niet goed kan kouwen en mijn zenuw inmiddels zo kapot is dat ik de hele dag zenuw pijn heb. En helaas na 8 mnd is het zo dat ze bang zijn dat het niet beter gaat worden zoals het nu is. Als een arts zegt van een collega dat ze als beesten tekeer zijn gegaan vind ik dit heel triest. Dit mag nooit meer gebeuren. Maar 1 ding weet ik wel als je zo een pijn hebt maakt het niet meer uit hoe bang je ook bent je wil maar 1 ding. Maar nooit meer onder narcose als er dan iets gaat zoals het niet hoort te gaan weet ik het tenminste meteen en wordt er niet gedaan alsof er niets bebeurd is. Praten en uitleggen is zo belangrijk. Als ze het gelihjk verteld hadden had ik gedacht shit, maar waar mensen werken worden er fouten gemaakt. Maar niet zeggen alles gb. en dan met de gebakken peren zitten.
Dit kort en bondig mijn verhaal, kan nu weer een beetje lachen, maar nog niet eten :lol:
gr Marcia
Tja, maar als ik niet onder narcose ga, ga ik dus helemaal niet meer. En dan is het hek helemaal van de dam. Blijft kiezen tussen twee kwaden.
Ik kan alleen maar hopen dat bij mij wel alles goed gaat, en daar ga ik wel van uit. Daar móet ik wel van uit gaan........ :-?
gr marcia.