Ik heb sinds 3 dages pijnstillers genomen, gisteren had ik meerdere malen s'morgens paracetemol genomen en die werkten niet, daarna s'avonds een paracetemol en aleve genomen en had ik geen pijn meer.
Vandaag heb ik 2 Advil liquid-caps genomen, 3x Aleve s'morgens/s'middags en 1x s'avonds met een paracetemol genomen, en de pijn ging niet weg.
Het zijn allemaal 220mg tabletten/capsules, ze hebben echt een keer goed gewerkt, en daarna niet meer.
Hoe komt dat nou?
Vandaag heb ik 2 Advil liquid-caps genomen, 3x Aleve s'morgens/s'middags en 1x s'avonds met een paracetemol genomen, en de pijn ging niet weg.
Het zijn allemaal 220mg tabletten/capsules, ze hebben echt een keer goed gewerkt, en daarna niet meer.
Hoe komt dat nou?
Re: Pijnstillers werken niet!
Uur geleden Aleve en Paracetemol genomen en ik heb nog helemaal NIKS gemerkt, echt waar niet, pijn doet ongelovelijke pijn, alsof ik een WKB krijg zonder verdoving, zit al een paar uur met tranen in mijn ogen etc.
Ik bibber helemaal, misschien een teken van pijnstillers mixen? D;
4 uur gaatje laten vullen, zal meteen zeggen over een WKB.
Ik heb absoluut geen zin om door nog zo'n ellendige nacht door te zitten, heb trouwens ook 1x gekotst van de ellendige hoofdpijn (pijn ging door mijn hele gezicht heen, heb de laatste dagen niet veel gegeten omdat al mijn tanden zeer doen)
P.S. Kijk eens hier, vooral naar het overzicht wat Irfan gaf:
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=16&t=10381
OK, dan ben je over je nek gegaan van de hoofdpijn, maar kijk nog steeds wel uit met wat je slikt. Want het blijven pijnstillers (dan bedoel ik ibuprofen en naproxen) waarbij het naast elkaar slikken geen nut heeft, een van beide, niet alletwee, geen meerwaarde!
Iig veel succes, denk dat de behandeling van de oorzaak (die vandaag is gestart zoals ik las) het meest op gaat leveren.