Natuurlijk Tanden Witter Krijgen? Help?

Author:
Rekenmachine
Posted:
di, 09/11/2007 - 18:15
Hallo ik ben 15 jaar en op dit moment zijn mijn tanden nogal wat geelachtig gekleurd :( omdat ik vroeger niet bewust was van het feit hoe belangrijk poetsen was (Ik poetste toen slechts 1x per dag en soms 2x).

Nu flos ik elke dag 1x en poets ik mijn tanden 2x per dag maar ik heb een vraagje, is het mogelijk om je tanden natuurlijk witter te maken op de een of andere manier of met een ''goedkoop'' product zonder dat het je tanden aantast?

Als ik bv geen cola meer drink of nauwelijks (drink het nu eigenlijk alleen met het avondeten) voor de rest meestal water of melk kunnen mijn tanden dan na verloop van tijd witter worden?

OF zijn er andere manier om dit te doen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik durf eigenlijk nooit te lachen met mijn tanden omdat andere mensen altijd veel mooiere tanden hebben dan mij lijkt het net. :cry:

Met vriendelijke groeten,
hello jozefien

de een heeft wittere tanden dan de ander :smt003 dat is heel normaal, zou niet met goedkope rommel aan de slag gaan, ook niet die schuurtandpasta's. je kunt een keertje vragen of de mondhygieniste ze schoonmaakt en ze daarna zelf mooi schoonhouden, door geen cola, thee , koffie en wijn te drinken :wink: . Tja...dat is moeilijk he? je kunt het natuurlijk wel met mate drinken en daarna even met water spoelen. ook roken zou ik laten. succes. :smt006 maar misschien hebben de forumtandartsen en mondhygienistes een ander/beter advies voor je.
di, 09/11/2007 - 20:10 Permalink