Vraag om een verdoving!!!!
Ik ben als de dood voor de tandarts.. Na de laatste rotervaring meer dan ooit. Maar daar gaat het nu niet om.
1 Angst ben ik voor de rest van mijn leven kwijt: Die voor prikken!!!!!!
Toen mijn verstandskiezen getrokken moesten worden, was ik doodsbang voor de prik in mijn gehemelte, waarvan de tandarts zelf al zei dat het een vervelende prik is.
Dus vroeg ik haar: Kan je het verdoven?
"Jahoor!" zei ze. En ze pakte een watje met wat verdovingsspul erop, haalde dat even door mijn mond, en pakte gelijk de naald..
Ik trillen als een rietje...
Maar ik heb NIKS gevoelt van die prikken! Totaal geen pijn, helemaal niks!
Dus mensen. Angst voor prikken? Gewoon een verdoving vragen, en geloof me, je raakt de angst kwijt. :)
Ik ben als de dood voor de tandarts.. Na de laatste rotervaring meer dan ooit. Maar daar gaat het nu niet om.
1 Angst ben ik voor de rest van mijn leven kwijt: Die voor prikken!!!!!!
Toen mijn verstandskiezen getrokken moesten worden, was ik doodsbang voor de prik in mijn gehemelte, waarvan de tandarts zelf al zei dat het een vervelende prik is.
Dus vroeg ik haar: Kan je het verdoven?
"Jahoor!" zei ze. En ze pakte een watje met wat verdovingsspul erop, haalde dat even door mijn mond, en pakte gelijk de naald..
Ik trillen als een rietje...
Maar ik heb NIKS gevoelt van die prikken! Totaal geen pijn, helemaal niks!
Dus mensen. Angst voor prikken? Gewoon een verdoving vragen, en geloof me, je raakt de angst kwijt. :)
Re: Mensen die bang zijn voor de prikken: LEES DIT!!!!!
Ik weet alleen dat het werkt :D