Waar kan ik de software Exquise downloaden?
Heeft iemand links waar ik het kan downloaden? Of wie heeft het al in bezit en kan het naar mijn emailadres doorsturen?(yy_ellegirl@hotmail.com)
Dank,
.
Heeft iemand links waar ik het kan downloaden? Of wie heeft het al in bezit en kan het naar mijn emailadres doorsturen?(yy_ellegirl@hotmail.com)
Dank,
.
Re: Software Exquise
Hoe is het gegaan met je presentatie over 'veiligheid' in de praktijk en heb je nog iets gehad aan onze info en links daarover?
Ik moet het over 2 dagen afhebben.het is verschoven.
en ik heb het nog steeds niet af.
wil je me toevoegen? yy_ellegirl@hotmail.com
en mij helpen? ik heb al wat info :D
alleen in elkaar zetten is moeilijk!
Standaard regel: zet ongeveer 6 regels/zinnen op een scheet, niet meer, gebruik gewoon de standaard lettergrootte van powerpoint. Schrijf eerst een samenvattend verhaal. Maakt er punten van en zet die op je sheets. Zet er daarna plaatjes bij. Tip veel mooie plaatjes verhogen je cijfer niet echt (ik besteedde altijd veel tijd aan het maken van visueel mooie presentaties) maar zonder krijg je wel te horen: "ziet er wat saai uit" of iets in die strekking.
er is vast ook wel info te vinden over hoe je een presentatie maakt (heb zelf ooit een presentatie gehouden over het houden van een presentatie :) )
Succes :smt006