begin juni kreeg ik erg veel last van pijn in mijn rechter onder- en bovenkaak. Ook had ik na het uitspuiten van mijn oren al lang het gevoel dat ze verstopt zaten (m.n. rechts). De huisarts dacht aan een oorontsteking, na neusspray en oordruppels ben ik naar de fysiotherapeut gestuurd met een vermoeden van cmd. Deze kon dat echter niet bevestigen. De vervangende tandarts kon ook niets vinden. Na ruim 5 weken ging de pijn naar mijn idee vanzelf over.
Inmiddels heb ik sinds dit weekend dezelfde pijn weer terug. Zonder pijnstillers kan ik eigenlijk niet normaal functioneren, bovendien wordt ik 's nachts ook wakker van de pijn. Kauwen en warm/koud eten en drinken zorgt niet voor extra pijn.
Wel heeft mijn eigen tandarts 2 weken terug op foto's een ontsteking gezien achter mijn verstandkies. Deze ontsteking was/is rustig, dus het is niet dik ofzo. Halverwege oktober gaan mijn verstandkiezen eruit.
Komt de pijn die ik nu heb door die ontsteking? Of is er misschien toch iets anders aan de hand?
De pijn zit zowel boven als onder, af en toe meer naar voren en soms meer bij mijn oor. Maar het is een constante scherpe pijn. Zal ik naar de huisarts, tandarts of toch maar de fysio?
Inmiddels heb ik sinds dit weekend dezelfde pijn weer terug. Zonder pijnstillers kan ik eigenlijk niet normaal functioneren, bovendien wordt ik 's nachts ook wakker van de pijn. Kauwen en warm/koud eten en drinken zorgt niet voor extra pijn.
Wel heeft mijn eigen tandarts 2 weken terug op foto's een ontsteking gezien achter mijn verstandkies. Deze ontsteking was/is rustig, dus het is niet dik ofzo. Halverwege oktober gaan mijn verstandkiezen eruit.
Komt de pijn die ik nu heb door die ontsteking? Of is er misschien toch iets anders aan de hand?
De pijn zit zowel boven als onder, af en toe meer naar voren en soms meer bij mijn oor. Maar het is een constante scherpe pijn. Zal ik naar de huisarts, tandarts of toch maar de fysio?
Re: veel pijn
Gr, Mignon
Re: veel pijn
Inmiddels ben ik bij mijn tandarts geweest, ondanks dat er rechtsboven 1 kies gevoeliger is dan mijn andere tanden en kiezen, ziet de tandarts voorlopig geen reden om aan te nemen dat het aan mijn gebit ligt.
Toch heb ik een beetje mijn twijfels. Eigenlijk weet ik het zelf niet meer.