Rode plek naar extractie onstoken kies

Author:
Sven027
Posted:
zo, 09/30/2007 - 18:32
Heb gisteren eindelijk die gevullde kies eruit laten halen,het brande ook een beetje.
heb vanmorgen ook nog even last gehad van pijn onder in de kaak maar nu heb ik een rode plek op de wang in de buurt van de pijn heb gelukig gisteren ook nog een Amoxiciline kuurtje vand de tandarts gekregen.

Weet iemand van jullie waar die rode plek van kan zijn en of dat erg is.

De rode plek is zo goed als bijna weg.
Mignon

Misschien heb je op je wang gebeten tijdens de verdoving of is je wang wat beschadigd tijdens de extractie. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Je geeft zelf aan dat het al bijna weg is. Als je wang ter plaatse van het plekje erg gaat zwellen, zou ik nogmaals contact opnemen met je tandarts. Herinner je wel dat zwelling na het trekken van een kies vrij normaal is... Beterschap!

Gr, Mignon
ma, 10/01/2007 - 18:24 Permalink
Sven027

Nu is bij een tand iets verder achter het tandvlees iets dik en ook wit eronder
Nu was ik vanmorgen bij de tandarts en hij zegde dat ik me niet zou ongerust moet maken.
En hij zij het lijkt op een schimmel infectie die is veroorzakt door het amocxiline kuur moet gewoon poetsen en goed schoonhouden dit gaat vanzelf weg.Binnen een paar dagen.

En nu komt het iki heb net goed mijn tanden gepoets dus ook op die plek en weg is die witte aanslag.
Ik neem aan dat het gewoon een bijwerking van amoxiciline is

Die tand moet eruit binnekort.
wo, 10/03/2007 - 20:03 Permalink
Mignon

De antibiotica gooit het ecosysteem binnen je mond behoorlijk in de war. Naast slechte bacterien worden ook de goede tegengewerkt. Hierdoor krijgen schimmels de kans om de kop op te steken die een wittige afscheiding in de mond kunnen achterlaten. Maar zo te lezen is het probleem reeds verholpen. Houden zo!

Gr, Mignon
di, 10/23/2007 - 06:55 Permalink