Ik kom net terug van mijn tandarts, die een wkb heeft uitgevoerd. Het begin althans- uitboren, kanalen reinigen, enz. De bedoeling zou zijn om 2 kiezen bovenin in een keer te doen, echter.. Het verdoven ging niet helemaal jofel en dat is nog zacht uitgedrukt. Om een heel lang verhaal wat korter te maken: hij heeft 5 keer een verdoving moeten geven omdat het nog steeds AFSCHUWELIJK pijnlijk was toen hij de boor erop zette. En zelfs na de 5e keer was het nog voelbaar maar te doen. Gelukkig zijn de kanalen afzonderlijk, eenmaal bereikt, onmiddellijk te verdoven en liggen die meteen plat.
Mijn vraag: hoe kan dit nou? Mijn tandarts zegt dat 1 verdoving eigenlijk voldoende is normaliter. Punt is dat dit mijn 3e wkb is en de keren hiervoor (alsmede met het trekken van 2 verstandskiezen) had ik exact hetzelfde probleem aangaande de verdoving. Boven of onder, het lijkt geen verschil te maken, de verdoving pakt op eea. manier niet goed.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat een mogelijke oorzaak kan zijn? Over 2 weken gaat hij de 2e kies doen omdat hij voor nu de maximale hoeveelheid verdoving reeds had gegeven. Afschuwelijk, zie er nu al tegenop. Ben echt niet kleinzerig maar dit was een beetje een veldslag vanmiddag..
Iemand?
Groetjes, Pauline
Mijn vraag: hoe kan dit nou? Mijn tandarts zegt dat 1 verdoving eigenlijk voldoende is normaliter. Punt is dat dit mijn 3e wkb is en de keren hiervoor (alsmede met het trekken van 2 verstandskiezen) had ik exact hetzelfde probleem aangaande de verdoving. Boven of onder, het lijkt geen verschil te maken, de verdoving pakt op eea. manier niet goed.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat een mogelijke oorzaak kan zijn? Over 2 weken gaat hij de 2e kies doen omdat hij voor nu de maximale hoeveelheid verdoving reeds had gegeven. Afschuwelijk, zie er nu al tegenop. Ben echt niet kleinzerig maar dit was een beetje een veldslag vanmiddag..
Iemand?
Groetjes, Pauline
Re: Hoeveel verdoving kan een mens hebben..?
Wat vervelend voor je zeg. Zo lig je natuurlijk niet rustig in de stoel. Met name als het werkgebied flink ontstoken is, is het heel moeilijk om goed te verdoven. De ontsteking maakt het milieu namelijk zuur, waardoor de vloeistof minder werkzaam wordt. Ik hoop dat het over 2 weken een stuk beter gaat!
Sterkte, Mignon