Vanochtend naar de tandarts.
Plaatsing brug. Blij. Niet lang. Verkeerde kleur.Ik kwaad ,tandarts ook.
Noodbrug(rotding) weer terug .Prettig weekend. Weeer wachten.
Vraag: Komt dit meer voor en wie is de hoofdverdachte? De arts of het lab? En hoe lang moet ik wachten .De tandarts hoopte op minder dan 2 weken. Zal waarschijnlijk uit Verweggistan moeten komen. Ga weer op zoek naar een 1-manspraktijk ipv die smoelklinieken. Door schade en schande............. :smt014 :smt014 :smt014 :smt011
Plaatsing brug. Blij. Niet lang. Verkeerde kleur.Ik kwaad ,tandarts ook.
Noodbrug(rotding) weer terug .Prettig weekend. Weeer wachten.
Vraag: Komt dit meer voor en wie is de hoofdverdachte? De arts of het lab? En hoe lang moet ik wachten .De tandarts hoopte op minder dan 2 weken. Zal waarschijnlijk uit Verweggistan moeten komen. Ga weer op zoek naar een 1-manspraktijk ipv die smoelklinieken. Door schade en schande............. :smt014 :smt014 :smt014 :smt011
Re: Foute kleur
tja.
en een kleurfoutje bij bakken is niet echt het einde van de wereld toch? wordt netjes hersteld. praten over hoofdverdachte? Als u die kleur heeft laten bepalen door de tandarts dan heeft die de kleur genoteerd. Als het laboratorium de kleur bepaalt dan is het vaak makkelijker een prachtige kleur te bakken............maar dan natuurlijk geen korting maar extra, voor het kleurbepalen.
:smt017
Hij zei dat ie een andere tint had besteld. Hoe gaat nu het een en ander in zijn werk? Opnieuw maken (in ben een leek) of kleuren?
Hou maar op over die korting. Ben 4 keer teruggeweest toen ik dat ertussen geplakte neptandje had. Voor elk wissewasje een rekeningetje.
Loopt aardig op.
Ik ga er vanuit dat u hier geen rekening van krijgt.
Volgens mij kun je in derg. tandartscentra als arts niet je eigen tandlab.
uitkiezen. Of klets ik nu uit mijn nek/mond.?
apart dat ze deel rekeningen sturen, klinkt als bang om de boel niet gefinancierd te krijgen. ben wel benieuwd waar die notas dan allemaal voor zijn.
NB, je besteld geen tint, maar je beschrijft de kleuropbouw die je wenst. A2 of B3 roepen is geen kleurbepalen, dat is niet begrijpen hoe de kleur van een tand in elkaar zit.
Afhankelijk van het materiaal kunnen ze opnieuw bakken of opnieuw beginnen, du sdat is niet 123 te zeggen.
(stook stook!)
is niet ideaal ivm de belasting van het implantaat.. 2 kiezen, dan ook 2 implantanten denk ik. Een 3-delige brug kan wel op 2.
Maar idd telekns betalen voor iets wat langer mee moet gaan... tenzij iemand echt er verkeerd mee omgaat mag zo iets zonder kosten hersteld worden. Ook weer neit eeuwige garantie maar het verhaal loopt nog niet zo lang.. Waar is die korting gebleven overigens, ik lees inmiddels alleen maar over extra kosten, niet minder..
Vraag: Als je een oude kroon wil vervangen voor een nwe.,is de beh. dan eenvoudiger ?Ik bedoel, de kies is destijds al afgeslepen. Ik vraag dit omdat ik 2 oude kronen heb die ik ook zou willen vervangen. Ze zitten er al 25 jaar.
In de praktijk ben ik er gemiddeld net zo lang mee bezig als met een nieuwe.
Woensdag bericht dat de brug weer terug was.Wat snel dacht ik nog.
Afspraken verzet,want kon dezelfde dag nog terecht.Hoor ik een uur voor de beh. dat ik niet hoef te komen omdat blijkt dat de de brug er helemaal niet IS. Foutje bedankt. Bij navraag wanneer dan wel :waarschijnlijk do of vr Net gebeld Nee hoor ,zal hopelijk do 25 okt.
worden .Volgens mij is die foute brug niet eens teruggestuurd en dacht de tandarts afgelopen woe.:,,Heee, daar staat een doosje met de naam van die meneer, de brug is weer terug. Ik heb totaal GEEN vertrouwen meer in de organisatie. WEL in de tandarts ,want behandelen en organiseren moet je van elkaar kunnen scheiden. Maar toch....
kan een brug opnieuw gebakken worden
Wat te doen?
Voordat de brug definitief…