kreeg drie dagen geleden kiespijn.Naar de tandarts geweest en moet nu een zenuwbehandeling.Ik kan pas over 11 dagen terecht terwijl ik echt enorme pijn heb. Slik drie keer per dag een zakje brufen 600. Ik kreeg geen antibiotica omdat ik er net twee kuren van op heb voor een andere kies. Ik wil niet naar een noodtandarts omdat dat volgens mij niet zulke geduldige mensen zijn, en ik ben heeeeeeel erg bang voor de tandarts. Wat kan ik nog doen om die elf dagen door te komen?
Re: zo'n kiespijn
Beterschap, gr Mignon
Mijn gedachte, bellen met de weekenddienst.
maar goed,morgen is het maandag en ga ik mijn eigen ta bellen en zeggen dat ik het echt niet meer volhoud zo
Weet iemand waarom de tandheelkundige zorg wat verzekering betreft zo rot geregeld is?
Je kan ieder moment naar de ehbo en je wordt geholpen.Kost je niks.... maar een onhoudbare pijn aan je kies....sorry,maar op dit moment zie ik het niet zo zitten
Laatst nog...had onze assistente een zogenaamd dure ring aangenomen omdat de patient geen geld bij zich had. Hij zou zo terugkomen om te betalen. Nooit meer gezien..en de ring is natuurlijk hartstikke nep!
Grts, Mignon