Opgezwolle lip

Author:
robbinho
Posted:
za, 10/20/2007 - 11:48
Hallo,

Ik heb gister voor het eerst een wortelkanaal behandeling gehad ( aan mn voor tant ), opzich viel het wel mee.
Tot ze chloor ging gebruiken toen sprong ik zowat van mn stoel af.
Maar alles is achter de rug, maar nu heb ik een dikke lip en niet zo klein beetje ook.
Zo dik ik ga dr echt niet mee naar buiten.
Is dit normaal?
Opzich als ik zo kijk, ziet et er niet vies uit mn tandvlees en heb ook geen last van pijn of wat dan ook.
robinson

Zo te horen een zenuwkanaalbehandeling op een dode tand.
Kan zwelling ontstaan agv. endo behandeling, maar ook door pusophoping.
Wanneer het pijn gaat doen, even afspraak maken om tand weer schoon te laten maken.
za, 10/20/2007 - 12:05 Permalink
robbinho

Dode tand?

Ze zei wel, van mocht ik een blaasje krijgen dat ik die zelf maar moest uitknijpen omdat de tandarts in het weekend dicht is.
Maar dat heb ik niet.
Volgende week maakt ze het af, maar wil niet zolang met een dikke lip lopen.
za, 10/20/2007 - 12:11 Permalink
mecánico para …

als het met chloorspoelen gebeurde kan je de zwelling niet leegkrijgen, dan is het ofwel doorpersen van wat spoelmiddel of doorpersen van spoelmiddel met nog necrotisch weefsel. gelet op de acute steek is het alleen NatriumHypochlooriet geweest. Doet zeer en geeft zwelling. Maar dan eentje van het type: volgelopen spons, en die kan je nietlek prikken of leeg laten lopen.
za, 10/20/2007 - 15:12 Permalink
robbinho

Het is met chloor gespoeld, en leeg geknepen toen.
Het is nu paar uur verder, heb een diclofeniac oid ingenomen ( ook ontstekings remmend )
En gedouched, en ff ijs erop gehouden.
En ik merk dat het minder word, gaat de goeie kant op.
Ook geen last van mn tant, alleen als ik erop druk of tant op tant kom maar dat lijkt me normaal.
za, 10/20/2007 - 16:00 Permalink