Hoi hoi, ik ben nieuw hier, heb nog niet alles kunnen lezen, dus het kan zijn dat deze vraag al eerder gesteld is. Ik heb woensdag een kies laten trekken, hieronder zat een ontsteking, de zenuw is er al 2 jaar eerder uitgehaald. Maar nu had ik vrijdag zo'n pijn, dus toen ben ik weer bij de tandarts geweest, die heeft de wond schoongespoeld, was behoorlijk ontstoken. Hoe lang kan zo'n ontsteking duren?
Ik voelde wel dat het opluchte vrijdag, de druk was eraf, maar die zit er inmiddels ook weer op. Pijn gaat helemaal door naar mijn oor, flink balen, heb 2 kleine kindjes, kan dit soort dingen er niet bij hebben, maarja, het gaat wel weer over, even doorzetten.
Ik gebruik nu zo'n monoject, maar hoe diep moet die in de wond? Ik doe het er een beetje bovenop, soms komt er wat etter uit, soms ook niet. Moet ik de wond juist openmaken? Wie heeft hier ervaring mee? Er komt straks een implantaat op die plek, duur grapje, flink balen. Ik maak mij behoorlijk zorgen over deze ontsteking, straks tast het ook de "buurkiezen" aan, deze zijn tot op heden nog helemaal gezond.
Groetjes
Ingrid
Ik voelde wel dat het opluchte vrijdag, de druk was eraf, maar die zit er inmiddels ook weer op. Pijn gaat helemaal door naar mijn oor, flink balen, heb 2 kleine kindjes, kan dit soort dingen er niet bij hebben, maarja, het gaat wel weer over, even doorzetten.
Ik gebruik nu zo'n monoject, maar hoe diep moet die in de wond? Ik doe het er een beetje bovenop, soms komt er wat etter uit, soms ook niet. Moet ik de wond juist openmaken? Wie heeft hier ervaring mee? Er komt straks een implantaat op die plek, duur grapje, flink balen. Ik maak mij behoorlijk zorgen over deze ontsteking, straks tast het ook de "buurkiezen" aan, deze zijn tot op heden nog helemaal gezond.
Groetjes
Ingrid
Re: ontsteking voor en na trekken kies
Het kan met 3 dagen over zijn, maar ook twee weken duren. Hangt van je weerstand (= anti-baalvermogen :roll: ) af.
Extra vitamines helpen dus ook.
Wat betreft het spuitje: dat mag er helemaal in, je kunt niks stukmaken. Vooral goed spoelen voor het slapen gaan.
Re: ontsteking voor en na trekken kies