wortelkanaalbehandeling gehad!

Author:
XpreZ
Posted:
wo, 10/24/2007 - 16:07
heey,
ik ben gisteren naar de spoedtandarts gegaan om een wortelkanaalbehandeling te laten doen. daarvoor deed het ontzettend pijn de tranen stonden in me ogen van de pijn en me wangen tintelde door de pijn. dus toen ben ik om 8 uur in de avond gisteren naar de tandarts geweest en die heeft een wortelkanaal behandelin uitgevoerd en het viel allemaal heel erg mee ik voelde vrijwel niets op een paar kleine prikjes na dan. maar nu vandaag de dag na de behandeling doet me kies heel erg pijn ook als ik er op druk. ik voel een drukkende pijn in me kies en ik kan eingelijk amper wat eten omdat het gewoon pijn doet. ik voel ook zelfs me hart in me kies kloppen. is dat normaal na een wortelkanaal behandeling?
hermina

Hallo XpreZ,

Ja, dat kan normaal zijn na een wortelkanaalbehandeling (en herkenbaar :-? ), kan twee tot drie dagen duren, een pijnstiller helpt vaak wel. De zoekfunctie geeft je wel meer info, er zijn veel (recente) topics over, ook over napijn.

Sterkte en groet, Hermina
wo, 10/24/2007 - 16:35 Permalink
XpreZ

Bedankt voor je antwoord hermina. ik was namelijk bij me oude tandarts iets meer dan een halfjaar geleden en die heeft hem gewoon gevuld maar eingelijk had hij een wortelkanaal behandeling nodig. wat blijkt op ik wou gister dus naar me eige tandarts gaan en hij was gestopt ik stond voor dichte deur niemand heeft er iets van gehoort het blijkt een oplichter het stond ook in de krant dat hij gestopt was en er ware bozen reacties over slecht onderhoude kiezen van mensen. dus mijne ook en eindelijk had k vandaag wortelkanaal behandeling gehad. maar ik kreeg pas 4 dagen gelede ontzettende pijn aan die kies. dus toen bleek dat het ontstoke was en heeft het allemaal netjes opgelost was binnen een kwartier klaar ofzo intotaal of 20 minuutjes viel mee. en het deed eingelijk helemaal geen pijn ik heb 3 verdovingen gehad. deden ook geen pijn alleen heb ik een stijve kaak van die verdoving kan me kaak amper uit elkaar houden.

Mvg,
Niels.
wo, 10/24/2007 - 16:41 Permalink
XpreZ

hey, ik had gister ook een beetje koorts. hoeveel weet ik niet want ik heb geen thermometer. klopt het dat je na een wortelkanalabehandeling verhoging kan krijgen of een beetje koorts? inmiddels doet me kies niet zo pijn meer als gisteren het is nu een beetje afgezakt.

Mvg,
XpreZ
do, 10/25/2007 - 12:10 Permalink