Kan iemand dit uitwissen?

Author:
melancholydemon
Posted:
vr, 10/26/2007 - 21:51
Kan iemand dit uitwissen of zeggen hoe dit moet?
Lieneke

Het spijt me zeer, maar niet naar de tandarts gaan is wel het domste wat je kan doen.
Wat is nou erger? Met pijn rondlopen of naar een vervelende tandarts gaan maar dan wel van je klachten af zijn? Er bestaan geen huis-tuin-en keuken-middeltjes die zo wonderlijk zijn dat je ineens van je klachten af bent.

Waarschijnlijk zit er nog steeds een ontsteking aan de punt van de wortel. Je voelt dan het tandvlees onder de wortel en niet de tandzenuw.

Niet alle tandartsen zijn hetzelfde. Jammer dat je tot nu toe nog geen begripvolle hebt gehad. Ik begrijp ook wel dat het super irritant is als iemand steeds dicht doet. Je kan hiermee veroorzaken dat de behandeling niet slaagt doordat bacterien in de kies lopen of doordat de kies nat wordt waardoor de vulling niet goed plakt. Openhouden is nu eenmaal nodig. Een schilder kan ook geen raam zetten in een raam waarvan de luiken en de gordijnen steeds van dicht gaan.

Tandartsen zullen nooit voelen wat jij voelt en daarom vragen ze hoe pijnlijk het is. Dan kunnen ze inschatten of je een spoedgeval bent of niet. Dus wees duidelijk met het aangeven hiervan.

Sterkte ermee.
zo, 10/28/2007 - 09:43 Permalink
Blue_girl

Ik was ook zo... hoopte dat het vanzelf wel goed zou komen... maar dat komt het niet, het wordt alleen maar erger als je er niks aan doet, en ik ben echt doodsbang voor de tandarts enzo, maar ben nu wel zo ver dat ik het kan relativeren... bij de tandarts doet het even pijn en dan is het over, en zonder de tandarts doet het pijn en blijft het pijn doen...

het is dan de keuze die je maakt... ik wil een mooi en pijnloos gebit... dus moet ik even door de zure appel heenbijten... en echt... ik vindt het niks... maar het is echt beter om het wel te doen...

Veel succes! Wendy
zo, 10/28/2007 - 14:38 Permalink