werkt verdoving bij ontstoken kies?

Author:
rietje
Posted:
di, 10/30/2007 - 15:37
Mijn vraag is:Werkt een verdoving eigenlijk wel als je een ontstoken kies en kaak hebt? :cry: Ik heb drie splinternieuwe vullingen gekregen in Juni afgelopen jaar,kreeg ook nog een zenuwbehandelijng cadeau :-? en nu heb ik ineens in een van deze kiezen een ontsteking en een dik wang.Het is zo oneerlijk,dacht er voorlopig echt af te zijn,had nooit last van deze kiezen!!!Ik probeer het eerst op te lossen met zout waterspoeling omdat ik niet naar de tandarts durf.Dom,ik weet het,het enigste wat ik als de spoeling niet helpt,dat de tandarts deze kies trekt.Maar dan wil ik wel weten of de verdoving wel werkt?

Groetjes een "bibberend" Rietje :roll:
rietje

Hoi Jozefien,zelf wil ik dat de kies eruit gaat,het is meer vulling dan kies nl,en ik ben al het gedoe met mijn gebit meer dan zat.Het antwoord wat je gaf had ik natuurlijk wel verwacht.het is ook niet slim van mij om te wachten,maar nu weet ik nog niet of een verdoving wel werkt bij een ontsteking? :oops: En ik snap ook niet hoe een kies met splinternieuwe vullingen nu al kan gaan ontsteken terwijl ik er bij de oude vullingen nooit last van had :smt005 Misschien moet ik er nog even bij vertellen dat we sinds een jaar of 3 een nieuwe tandarts hebben waarbij we het vertrouwen nog moeten zien te krijgen.De communicatie qua taal is heel soms ook lastig,het is een man uit Zuid Afrika,heel aardig en stelt je ook wel op je gemak,maar soms is hij moeilijk te volgen en de assistente is niet altijd in de buurt :-?
di, 10/30/2007 - 16:23 Permalink
rietje

Ik ben bij de tandarts geweest en heb twee antibioticakuren gekregen,1 algemene en 1 specifiek voor de ontsteking in mijn mond.Volgende week worden de 3 kiezen die dus afgelopen juni gerestaureerd zijn getrokken!Op zich heb ik daar geen problemen mee want dan krijg ik er nooit geen last meer van,maar ik begrijp niet helemaal waarom de tandarts ze 4 maandjes terug nog gerestaureerd heeft?Hij heeft er wel aan verdiend natuurlijk,maar goed,ik vind het wel vreemd.Hoop nu dat mijn pijn afzakt :(
vr, 11/02/2007 - 22:35 Permalink
rozeveld

Mmm, een verhaal wat ik ook maar al te goed ken, eerst boren enz, dure rekening, half jaar later niets meer aan te doen dus trekken. Zonder een oordeel over je tandarts uit te spreken zou ik toch eens informeren bij je rechtsbijstand verzekering. Sommige tandartsen (forum tandartsen niet boos worden, de meeste tandartsen doen hun werk echt goed!) hebben nl last van nering ziekte, dit verschijnsel zie je trouwens overal, niet allen bij tandartsen. Wel goed dat je AB krijgt, ben je tenminste snel van je pijn af.
za, 11/03/2007 - 02:52 Permalink
rietje

Ja idd,ik ben natuurlijk wel verzekerd,maar moest toen een een eigen bijdrage betalen van ongeveer 70 euro,geloof ik,mijn man zei gister gelijk al,wat een geldklopperij is dat zeg :-? Maar goed,de pijn zakt nu idd af,heb eindelijk iets beter geslapen en straks ben ik heerlijk van alle ellende af :P
za, 11/03/2007 - 10:38 Permalink