wie weet een eventuele oorzaak van mijn pijn ?

Author:
milobie
Posted:
zo, 11/04/2007 - 14:08
Heel graag inzicht/hulp van iemand.

Ik heb 8 weken geleden een geheel afgebroken (li-onder kies)laten trekken die geen pijn deed.
Na het trekken en de pijn ervan heb ik enorme pijn gehouden in (vreemd genoeg) mijn getrokken kies(fantoompijn?) en mijn linker boventanden en holtes en slik al weken pijnstillers omdat de tandarts na een zéér pijnlijke endo(kies li-boven),vele foto's en verder alles bekeken te hebben geen oorzaak van deze pijn kan vinden.
Nu wil hij morgen weer een endo doe in een (misschien boosdoener)tand li-boven maar ik zou graag eerst weten of dit werkelijk de oorzaak is alvorens weer een endo en vraag me af of ik helderheid zou krijgen door een 3D foto bij een kaak-chirurg?Is zoiets mogelijk ,en kan ik dit aan mijn tandarts voorstellen en hebben jullie nog andere suggesties over een eventuele oorzaak van mijn pijnklachten want ik heb voor mijn leven nu wel genoeg pijnstillers geslikt en begin de moed flink te verliezen?
:cry: milobie
Mignon

Als de tandarts morgen gaat boren zonder verdoving is vrij snel vast te stellen of de betreffende kies nog leeft of niet. Als de zenuw is afgestorven is het waarschijnlijk dat er een ontsteking aan de wortelpunt gaande is. Heb je ook last van de plaats waar de kies is getrokken 8 weken geleden? En worden je klachten erger tijdens het eten of drinken? Het zou tenslotte ook kunnen gaan om een spierprobleem. Als je tijdens de extractie je mond erg ver en lang open hebt moeten houden is het namelijk mogelijk dat je kauwspieren overbelast zijn. Al is het wel opvallend dat je sinussen meedoen. Leg het eens voor aan je tandarts morgen. Veel succes!

Gr, Mignon
zo, 11/04/2007 - 23:11 Permalink