bang bang bang

Author:
geekje
Posted:
vr, 11/23/2007 - 13:39
ik ben met toeval hier op de site terecht gekomen, lees hier verhalen over mensen die ook bang zijn, net als ik,
ik liep al een paar weken met flinke pijn maar durfde het tegen niemand te zeggen, tot ik af gelopen woensdag in storte, ik hield het niet, gisteren naar mijn eigentandarts geweest want ik kon nergens terecht bij een speciale voor angst. samen met mijn vader er heen, hij keek en werd direct door gestuurd naar de kaakchirug in nieuwegein. daar aangekomen foto's gemaakt en wat bleek 6 kiezen moeten er uit!!
helemaal overstuur natuurlijk dat het zo erg was wist ik ook niet!!!
nou kan ik gelukkig maandag terecht en wordt ik onder gehele narcose gebracht en met 6 kiezen minder wakker.
nou maar hopen dat het allemaal goed gaat!

ben blij dat deze forum er is, kan ik alles van mij afchrijven en mensen die snappen die hoe ik me voel. die ook die angst hebben en begrijpen hoe het is

bedankt!!!
groetjes geekje
Mignon

Beste Geekje,

hoe is het eergisteren bij de tandarts gegaan? Ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk schrok toen je het nieuws ontving dat er maar iefst 6 kiezen getrokken moesten worden. Hopelijk zie je er na deze ervaring minder tegenop om weer regelmatig de tandarts te bezoeken. Ben je al onder behandeling van een speciale angsttandarts?

Veel succes verder, grt Mignon
wo, 11/28/2007 - 18:05 Permalink
gioia

Hallo Geekje

jouw angst begrijp ik heel goed. Sinds dat ik klein was heb ik angst en deze is eigenlijk in de
loop van de jaren nog groter geworden.
Dat is bij mij gekomen , door tandartsen die kennelijk lopen te prutsen en ook geen geld in
nieuwe apparatuur enz. willen investeren.
Ook doordat men kennelijk niet voldoende wil bijscholen en er zal ook vast een factor zijn dat mijn gebit van nature nu ook niet echt super was/is.

Ik wens jou veel sterkte en als je een luisterend oor nodig hebt, heel graag , ik zal er zeker voo jou zijn!
di, 12/04/2007 - 17:49 Permalink