Hoi, ik heb een spleetje tussen de voortanden, maar deze is niet zo groot, kunnen ze een klein spleetje ook dichtmaken ?
Ik heb 8 maanden blokjes gedragen, en daarna een nachtbeugel in moeten doen, maar deze deed ik helaas niet elke nacht in, na een tijd deed dit te veel pijn en kreeg ik de beugel er bijna niet meer in. :(
1 voortand staat nu schever en meer naar voor dan de andere tand. Ik probeer de beugel er nu elke nacht opnieuw in te doen, maar ik weet niet of dat nog veel kan helpen ?
En kan ik het spleetje laten dichtmaken ?
Hoe gaat dat in zijn werk ? En hoeveel kost dit ongeveer ?
En is er ook nog iets aan de voorste tanden te doen , buiten blokjes dragen want daar zou ik nogal tegenop zien. :-?
Alvast bedankt !
Groetjes Evelien
Ik heb 8 maanden blokjes gedragen, en daarna een nachtbeugel in moeten doen, maar deze deed ik helaas niet elke nacht in, na een tijd deed dit te veel pijn en kreeg ik de beugel er bijna niet meer in. :(
1 voortand staat nu schever en meer naar voor dan de andere tand. Ik probeer de beugel er nu elke nacht opnieuw in te doen, maar ik weet niet of dat nog veel kan helpen ?
En kan ik het spleetje laten dichtmaken ?
Hoe gaat dat in zijn werk ? En hoeveel kost dit ongeveer ?
En is er ook nog iets aan de voorste tanden te doen , buiten blokjes dragen want daar zou ik nogal tegenop zien. :-?
Alvast bedankt !
Groetjes Evelien
Re: Spleetje tussen voortanden
Re: Spleetje tussen voortanden
het kan wel inderdaad met composiet, maar ja, waarom zou je? :smt006