wortelkanaalonsteking?

Author:
reendje1
Posted:
zo, 12/23/2007 - 12:26
Ik zit met een vraagje,

Sinds twee dagen ofzo heb ik lasten van hoofdpijn (met steken), en ik krijg steeds meer het gevoel dat die uit een kies (linksboven) komt. Nou is er een paar maanden geleden een stuk van die kies afgebroken en lukte het steeds niet om naar de tandarts te gaan.

Zou dit een wortelkanaalontsteking kunnen zijn? Ik weet nl uit ervaring dat dat opeens binnen een paar dagen ontzettend zeer kan gaan doen (nu is de pijn nog gewoon te onderdrukken met pijnstillers) en daar heb ik tijdens de feestdagen niet zo'n zin in.

Oftewel, is het nodig om hiervoor keihard te gaan zeuren bij de tandarts zodat ik morgen nog terecht kan?

Dank!
hello jozefien

afgebroken kiezen moet je ook meteen laten maken! Dat krijg je er nou van! Is de kies gevoelig met warm drinken? Pijnlijk bij aantikken? heb je kiespijn of alleen hoofdpijn? Bij kiespijn hoef je niet te zeuren, maar gewoon 's morgens heel vroeg bellen dan kun je dezelfde dag nog naar de tandarts, ze hebben altijd een plekje voor pijnklachten. fijne feestdagen , zonder kiespijn! :smt111
zo, 12/23/2007 - 13:48 Permalink