Barst in hoektand

Author:
Starrats
Posted:
zo, 12/30/2007 - 02:02
Ik ging vanavond voor de spiegel mijn tanden poetsen en toen zag ik dat er een grote barst in mijn rechter hoektand zat :cry: (van boven naar beneden)
geneest dit nog of is er wat aan te doen want ik wil mijn tand niet verliezen :cry:
Joell

Hi Hi,

Was je gevallen? Of kwam dat barst zomaar uit het niets?
Mijn vriendin had dat ook.. mare na de hand deed het pijn als zij iets kouds/warms eet of drinkt.
Volgens mij genees dat niet vanzelf... want zij liep daar echter wel een tijdje mee...en opeens begon die tand van haar pijn te doen.. :-?

De tandarts kan dat barst vullen... is misschien ook beter :smt002

groetjes
zo, 12/30/2007 - 02:34 Permalink
Starrats

Hij kwam uit het niets en hij is "nog niet" gevoelig en ik kan de barst wel goed zien maar niet voelen als ik met mijn nagel eroverheen ga. De barst is wit.

Maar ik heb sinds het trekken van mijn verstandskiezen alleen maar problemen met mijn andere kiezen en tanden, andere kiezen en tanden zijn wel heel erg gevoelig geworden, het is gewoon niet leuk meer. :cry:
zo, 12/30/2007 - 10:15 Permalink
Starrats

Waarschijnlijk zit die barst er al heel lang en heb je hem nu pas opgemerkt. Zeker als je nog niks met je nagel kan voelen. Er zijn veel mensen met een barst in hun glazuur.
In de badkamer heb je natuurlijk ander licht dan in de andere ruimtes.

Maar ik kijk elke dag grondig naar mijn tanden om te kijken of ze schoon zijn en nu zag ik hem pas. :-?
Maar kan dus nog onzichtbaar worden??? Want nu is hij echt heel goed te zien.
zo, 12/30/2007 - 10:28 Permalink
Starrats

Nee het glazuur kan zich niet herstellen, je blijft het dus zien.
Maar jij weet dat het er zit en jij let er op, anderen zien het niet.

me moeder zag het ook zitten :cry:
Maar het word dus ook niet meer dezelfde kleur als de rest van de tand?
Want mijn tanden zijn licht geel en die barst is hartstikke wit :cry:
zo, 12/30/2007 - 16:16 Permalink