Na een implantaat ipv mijn voortand en twee getrokken kiezen in 1 jaar ben ik wat 'nerveus' als het om kiespijn gaat.
Ik heb sinds vorige week dinsdag (1,5 week geleden) een soort spierpijn in mijn kaken. Het doet met vlagen echt zeer (zoals vanacht) en verder is het een sluimerende doffe, bijna jeukende, pijn. Ik ben vorige week donderdag weer bij mijn (vriendelijke!) tandarts geweest, hij heeft foto's genomen maar kan niets zien.
Wie heeft er raad/idee?
Ik slik soms een ibrufen want ik wordt er zo 'moe' van!
Myl
Ik heb sinds vorige week dinsdag (1,5 week geleden) een soort spierpijn in mijn kaken. Het doet met vlagen echt zeer (zoals vanacht) en verder is het een sluimerende doffe, bijna jeukende, pijn. Ik ben vorige week donderdag weer bij mijn (vriendelijke!) tandarts geweest, hij heeft foto's genomen maar kan niets zien.
Wie heeft er raad/idee?
Ik slik soms een ibrufen want ik wordt er zo 'moe' van!
Myl
Re: kaak (spier) pijn
jij schreef:
Dat kan ik mij heel goed voorstellen hoor. Bij mij zijn er 3 kiezen getrokken in 1 week en nu ook 4 maal een behandeling ( endo ) aan voortand.
Hoe bevalt het implantaat eigenlijk? Ben wel benieuwd, daar ik toch ook wel zoiets zal moeten gaan bedenken...
Helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag, daar ik er geen ervaring mee heb. Hoop voor jou dat het inmiddels wat beter gaat?
Groetjes van Gioia :smt006