Hoi allen, een paar maanden terug is een heel oude vulling hervuld met een witte vulling. Dat is prima verlopen, tot een week ofzo geleden. Van de ene op de andere dag doet het een beetje pijn als ik kauw met die vulling. Het is alleen met wat harder voedsel, en als ik met m'n vinger op de vulling druk is het ook pijnlijk. Verder nergens last van, de pijn is direkt weg als de druk weg is.
Nu is het probleem dat ik over 5 dagen (dinsdag) enkele maanden het land uit ben, en mijn huidige tandarts met vakantie is. Wat kan ik het beste doen? Aankijken en als het echt vervelend wordt in het buitenland (VS) naar laten kijken? Of nu kijken of ik nog voor dinsdag een tandarts kan laten kijken?
Groeten,
Cor
Nu is het probleem dat ik over 5 dagen (dinsdag) enkele maanden het land uit ben, en mijn huidige tandarts met vakantie is. Wat kan ik het beste doen? Aankijken en als het echt vervelend wordt in het buitenland (VS) naar laten kijken? Of nu kijken of ik nog voor dinsdag een tandarts kan laten kijken?
Groeten,
Cor
Re: drukpijn op vulling
Als je nog tijd hebt kun je er hier nog even naar laten kijken, maar ja, of de tandarts dat kan oplossen in zo'n korte tijd, door misschien een endo te starten? Dat weten de tandartsen op dit forum wel, ik weet niet of dat nodig is. Sterkte! :smt006
Re: drukpijn op vulling
Hartelijke groeten,
Mignon