Beste forum-leden,
Binnen 14 dagen worden mijn wijsheidstanden getrokken. Sinds een halfjaar heb ik een sterkere kaakronding gekregen wat mijn gezicht meer vorm geeft. Ik denk dat dit misschien komt door mijn wijsheidstanden die zijn doorgekomen (ik kan ook mis zijn hoor). Nu blijk ik duwende wijsheidstanden te hebben en zal ze wellicht moeten laten trekken. Ik vrees dat dit een andere kaakvorming geeft. Kan dit (of heeft de ronding van je kakken niet veel met wijsheidstanden te maken)? En zijn er misschien andere alternatieven ipv het trekken van de tanden?
Alvast bedankt.
MVG,
Pieter.
Binnen 14 dagen worden mijn wijsheidstanden getrokken. Sinds een halfjaar heb ik een sterkere kaakronding gekregen wat mijn gezicht meer vorm geeft. Ik denk dat dit misschien komt door mijn wijsheidstanden die zijn doorgekomen (ik kan ook mis zijn hoor). Nu blijk ik duwende wijsheidstanden te hebben en zal ze wellicht moeten laten trekken. Ik vrees dat dit een andere kaakvorming geeft. Kan dit (of heeft de ronding van je kakken niet veel met wijsheidstanden te maken)? En zijn er misschien andere alternatieven ipv het trekken van de tanden?
Alvast bedankt.
MVG,
Pieter.
Re: Wijsheidstanden, andere alternatieven dan laten trekken?
Gr, Mignon
Ik ben 22 en wordt in april 23 jaar. Ja ik zeg het, ik weet zelf niet hoe deze verduidelijking van de kaakronding tot stand is gekomen. Misschien heb je gelijk.
Wel het probleem is eigenlijk, dat mijn bovenste wijsheidstanden tegen mijn kiezen duwen waardoor er een spanning onstaat aan mijn 2 voorste boventanden. Ze zijn wel geheel doorgekomen maar ze zijn nog maar half zo groot als mijn andere kiezen dus ze moeten wellicht nog wat groeien.
MVG,
Pieter
Gr, Mignon