Hallo, vandaag heb ik eindelijk een tandarts bezocht om een bein te laten maken met het opknappen van mijn gebit dat in zeer slechte staat is. Ik moet op al mijn tanden en kiezen in mijn bovenkaak kronen. Dit vindt ik geen probleen maar daardat ik een aantal elementen mis kom ik in aanmerking voor goud/porselein kroon en brugwerk maar ik wil juist zograag zirconium kronen en bruggen omdat ik wil dat het er levensecht uitziet. Is er een tandarts die niet voor het geld gaat en serieus wil kijken of zirconium bij mij een optie is== Ik mis de volgende elementen `11,12 en 14..ik hoop op een reactie..groet..ik heb 10.000 euro te besteden dus tandartsen die me hulp kunnen bieden..please reactie
Re: volledig kroon en brugwerk bovenkaak zirconium gewenst!
da's een slechte instelling, je hebt jarenlang een probleem opgebouwd en wil binnen twee uur actie. Op zoiets haak ik subiet af.
:x
nb, Overal kronen en 10.000 euro? gaat je niet lukken. want de onderbouw moet ook deugen.
En dan weet je niet of de brug nog langer gaat worden afhankelijk van de staat van de pijlers. Dat een praktijk ermee adverteert betekent niet dat het dus ook altijd kan.
http://www.cerconsmartceramics.com/Zahnmediziner/Die_Indikation/Die_Ind…
Ik weet niet zeker of ik het goed lees, maar het lijkt erop dat het wel zou moeten kunnen. In het front ligt het misschien complexer? Andere factoren?
N.B. Ken die xxxx kliniek niet, ze zijn nog geen jaar bezig. Ze maken wel reclame bij Harry Mens op RTL7 en zijn alleen geinteresseerd in "grote verbouwingen van de eethoek" a la XXX maar dan goedkoper. Het geheel lijkt me erg commercieel van opzet. Ik zal ze eens in de gaten houden :D
Voor zo'n bedrag zou ik zeker een 2e opinie willen!
Succes! :smt006
Dit moet haast wel techniekwerk uit het Verre Oosten zijn.
bij lab in nl met goud/porselein en ervan uitgaande dat er minimaal voorbehandeling gedaan hoeft te worden zeg maar regio 5500-6500 voor 10 elementen.
Al ervaring metTitanium/Porseleinen kronen?
€198,89 techniek.
je hebt er echt zin in hè!?
:smt017
Moeten ze alleen ook genoegen nemen met de consequenties daarvan....
en in de gten houden, hoe bedoel je dat? en wat wil je daar dan mee?
hoezo als ik vragen mag??
De tantechnieker staat in voor wat ie levert, maar hij maakt dus niet iets waar ie niet achter staat.
wat bedoel je hiermee, snap ik niet.
Ik hou hier van alles en nog wat in de gaten :D , ook nieuwe ontwikkelingen qua concept (goed kroon- en brugwerk,voor de helft van het geld). Als er wat interessants te melden is over dit concept dan zal ik dat doen. Kunnen patienten ook hun voordeel mee doen. Verder moet je er niks achter zoeken ....tsjonge....
Ben jij daar toe capabel dan? Want zonder wetenschappelijke onderbouwing (zoals wij dat in de praktijk dus wel moeten) een reclame folder hier presenteren en daar dan een so-called waarheid mee neerleggen, lijkt me meer dan ongewenst. Op dit moment krijg ik het idee dat je overal verstand van lijkt te hebben op basis van internet kennis.
Dat is voor de lezers hier behoorlijk verwarrend. Je hebt je als moderator een tree verder geplaatst, onwetende mensen gaan je als authoriteit zien. Da's mooi maar het brengt ook verantwoordelijkheid met zich mee. Als er apert rare verhalen langskomen zal ik je dat dan ook zonder omhaal vertellen. Ik houd jou ook in de gaten, hoef je ook niets achter te zoeken overigens.
De lijkt me een goed plan. Datzelfde doe ik ook. :D
N.B.
Het is volgens de forumregels niet gewenst om de kwaliteit van berichten van forumgebruikers in twijfel te trekken. Mocht je - of anderen uiteraard - vinden dat de antwoorden stelselmatig onder de maat zijn, dan kun je dit het beste melden aan het beheer van het forum.
Lezers dienen rekening te houden met de regels en tips die gelden voor het forum. Daarin staat ook wat het inhoudt als het bericht afkomstig is van iemand met de ranking "geinteresseerde", ook al is die moderator. Die laatste ziet voornamelijk toe op het in acht nemen van de forumregels en beoordeelt de berichten bijvoorbeeld niet per sé op deskundigheid. Ook moderatoren doen gewoon mee op het forum. Zij zullen wel zoveel mogelijk proberen het goede voorbeeld te geven wat betreft het naleven van de forumregels uiteraard. Die extra verantwoordelijkheid hebben zij. Ik probeer verder naar eer en geweten zo goed mogelijk te antwoorden en niet "zomaar wat te roepen" bijvoorbeeld.
In het algemeen geldt dat de informatie en tips die verstrekt worden op het forum slechts aanvullend zijn en niet in de plaats kunnen treden van het reguliere contact tussen patient en tandarts of andere behandelaars. Of die informatie nu afkomstig is van een tandarts, geinteresseerde of een andere gebruiker.
Dat je even oplet dus.
Het eindresultaat valt of staat met de kunde van de tandtechnieker.
Werk uit azie heb ik geen ervaring mee, maar mijn lab wat zelf een link met Azie heeft, en dus indien gewenst ook goedkoper kan leveren zegt notabene zelf dat er dus wel duidelijke verschillen zitten. En voor iets wat 10-20 jaar in de mond moet zitten betaal ik dan liever iets meer voor (als patient ).
Overigens: wil je de verwijzingen naar deze praktijk verwijderen? conform de forumregels??
Hoe de zinkoniumkronen er uit komen te zien wordt nog steeds door handwerk bepaald, er moet ook nog porcelein op aangebracht worden in de juiste kleur(scharkeringen).
eh ja ..maar wat bedoel je precies??
Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen :-?
Je moet even het bericht met de link naar hun website weghalen, en de naam van de praktijk uit je berichten verwijderen.
(Blijft natuurlijk wel overeind dat in het draadje al werd vastgesteld wat de techniekkosten waren vóórdat Amfeta dat aangaf) :D
daarnaast acht ik het zelf (en was het dus deels een gok) erg onwaarschijnlijk dat op een dergelijke locatie zwaar onder de maximumtarieven gewerkt wordt. Alleen de huur per m2 al zal fenomenaal zijn.
Je schetst een perfect voorbeeld van "afwezigheid van tandarts-patient" relatie. Als ik dit zou weten als behandelaar was je nu uitgeschreven.
Dan heb je hier niet veel gelezen!!!!! Hij kan zichzelf prima verdedigen daar gaat het niet om, maar ik heb echt wel veel goede adviezen voorbij zien komen.
Je laat je wel kennen zeg.
:smt015
dat ...................dacht ik wel.
Ja dat klopt bij nader inzien heb ik het niet bij het rechte eind voor wat betreft adviesen van hem..Dat zag ik later pas..Mijn vorige verhaal gaat eerder voor jouw op Hermina!!
als we zo omgaan met mensen die je proberen te helpen, stop ik er nu ook mee. omdat jij laat zien dat onze info-verstrekking hier niet aan jou besteed is.. (zoek maar eens, zit een zoekfunctie op dit forum, en zoek dan eens echt goed, vind je waarschijnlijk alle antwoorden, zonder hier anderen te hoeven schofferen...!)
Vraag mij trouwens af waarom je hiervoor niet gewoon naar je eigen tandarts gaat....Want die heb je blijkbaar wel.
van mijn kant dankjewel daarvoor. Je moet goed begrijpen dat jouw probleem wellicht niet alleen jouw probleem is, oftewel er lopen wellicht meer mensen met dezelfde vragen rond. Wij proberen hier dus niet alleen voor jou een goed antwoord/oplossing te bedenken, ook voor anderen die misschien iets hebben aan de antwoorden die jij krijgt op jouw probleem. Wat dus wel een relatief probleem lijkt te zijn.
Wat je gaat doen moet je zelf weten, maar staar je niet blind op mooie websites en reclame-uitingen. Er zijn vele ""huis-tuin-en-keuken-tandartsen"" die dit ook prima kunnen, en zeer waarschijnlijk tegen een betere kosten-batenverhouding dan een bepaalde zeer dure kliniek uit het zuiden des lands bv. Of een raltief goedkope uit de randstad. Alle waar naar zijn geld-tot op zekere hoogte.
Paginering