Ik heb hier bijna alles gelezen over implantaten maar alle topics zijn positief ook wat betreft napijn, ik wacht deze dag maar af ( kan niet anders tis zondag) en morgen ga ik de praktijk eens bellen en vragen of er een foto gemaakt kan worden en of ik mn tandarts hierover kan spreken. Sinds woensdag is de pijn wel minder geworden maar ik werd vandaag toch weer om 5 uur wakker met pijn :smt010 . Dit had een week vakantie moeten zijn met het prettige vooruitzicht op een klikgebit,,,,,,,,, :smt010
Re: morgen maar terug?
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, van de week ook mijn ondertandjes weer gelukkig terug gekregen na een week zonder. (2 implantaten op 7 jan. gehad) Maar hoe komt het dat jij pas in maart je klikgebit krijgt?
Bij mij lopen gelukkig de afspraken achter elkaar door, dat is 7 keer naar de implantoloog en dan moet het klaar zijn.(18-02)
Vervelend dat jij zoveel pijn hebt gehad, dat is mij gelukkig bespaard gebleven. Weet je nu ook waarom je zoveel pijn hebt gehad. zat er iets niet goed....de hechtingen gaan irriteren??
Ook bij mij moest er wat van het bot afgehaald worden en ook mijn implantoloog zei dat dat normaal was. Daar heb ik nadien ook geen last van gehad, wel van de plekken waar de verdoving gespoten was. Dat gaf een soort blauwe plekken gevoel.
Ik hoop voor jou dat nu alles echt voorspoedig gaat, want er is niks zo vervelend dan een pijnlijke mond!!
succes!!
Nicolien :smt006