Beste mensen,
Ik ben 19 jaar en kwam in augustus vorig jaar bij de tandarts, want ik had in mijn bovenkaak en onderkaak de hele tijd een zeurend gevoel. Na 3x bij de tandarts te zijn geweest. Wilde hij toch maar eens een foto maken. Want hij kon maar niks vinden de eerste 3x. Wat bleek nu, tussen mijn kiezen zaten allemaal gaatjes. 9 in totaal. Deze werden allemaal in 2x gevuld.
Nu heb ik opeens weer last van pijn. En ik poets nu 2x per dag en ik spoel 2x per dag met mondwater. Ik snap dus niet waar het vandaan komt.
Ik begin het een beetje moe te worden. Ben de helft van de tijd depressief door de pijn.
Ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar wat kan ik er aan doen. Want ik heb geen zin om de rest van mn leven zo door te gaan.
Heeft iemand suggesties,
Erikje112
Ik ben 19 jaar en kwam in augustus vorig jaar bij de tandarts, want ik had in mijn bovenkaak en onderkaak de hele tijd een zeurend gevoel. Na 3x bij de tandarts te zijn geweest. Wilde hij toch maar eens een foto maken. Want hij kon maar niks vinden de eerste 3x. Wat bleek nu, tussen mijn kiezen zaten allemaal gaatjes. 9 in totaal. Deze werden allemaal in 2x gevuld.
Nu heb ik opeens weer last van pijn. En ik poets nu 2x per dag en ik spoel 2x per dag met mondwater. Ik snap dus niet waar het vandaan komt.
Ik begin het een beetje moe te worden. Ben de helft van de tijd depressief door de pijn.
Ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar wat kan ik er aan doen. Want ik heb geen zin om de rest van mn leven zo door te gaan.
Heeft iemand suggesties,
Erikje112
Re: Last van Tanden door achterstallig onderhoud
pijn als je er tegen tikt?
ik zou bij pijn toch maar even terug naar de tandarts gaan!
Sterkte! :smt006
Het komt gewoon op een bepaald moment , en dan verdwijnt het weer en komt erna weer snel terug. Het is gewoon irritant, en ik weet echt niet wat ik er mee moet.
Ik heb al een afspraak staan bij de tandarts voor vrijdag. Maar hij zal wel weer niks doen zoals gewoonlijk......
Ik word er een klein beetje ziek van :(
Gr, Mignon
Gr, Mignon
Maar kan al die pijn komen door alleen maar de verstandskiezen?
Het doorkomen van de verstandkiezen kan trouwens best een vervelende periode zijn. Ik weet het nog goed, al is het lang geleden.
En als ik eerlijk ben weet ik nog niet eens wat raggen is.
Het is ook een drukkend gevoel op mijn achterste kiezen, maar ook weer een zeurende pijn.
Nee? Ken jij "De Raggende Manne" dan niet? :D
http://www.bdcomminges.org/festival/viewvideo.php?id=YxZS9Nkk5gY
Maar serieus. Ragertjes zijn kleine borsteltjes voor tussen de tanden. de gewone borstel komt daar niet, ook al poets je nog zo goed. Voor meer info: http://www.poetstechnieken.nl/html/subindex.htm (interdentale middelen).
Succes!
Toch heb ik er niet veel vertrouwen in door de questie die ik in augustus had.
Ik laat vrijdag mijn tandarts kijken. En als deze ''weer'' niks ziet of vind, ga ik naar een andere tandarts voor een second opinion.
Ben nogsteeds onzeker want ik denk dat ik een zenuwbehandeling nodig heb.... ik hoop het niet, want als ik hier al die berichten lees over abcessen en over pijn etc. krijg ik het toch spaans benauwt.
Ik hoop gewoon dat ik een keertje een pijnloze periode tegemoet kan gaan.
en inderdaad goed raggen en flossen! :smt003