Hoort dit zo??? *foto*

Author:
SweetKaran
Posted:
zo, 01/20/2008 - 14:42
Ik heb gisteren opgemerkt dat de draadje van mijn beugel losgeraakt is van een van de slotjes. Maar ik denk ook dat (misschien) mijn ortho dat gedaan heeft vanaf het begin omdat de tand heel scheef staat. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Moet ik gewoon mijn ortho bellen voor een afspraak?? Maar als het zo hoort dan misschien word ik uitgelachen.

zie foto.

Ik weet dat mijn tanden heel eng zijn maar hopelijk word het goed binnen een jaartje ofzo :oops: :smt003
Attach
SweetKaran

Maar er zit helemaal geen ligatuurje op die tand. De draadje is niet verbonden met de bracket. :-? De slotje zit met een metaldraadje vast aan de 'archwire'. Is dit omdat die tand helemaal achter zit en dat de draadje niet door de slotje kan?

Mijn volgende afspraak is op 18 februari, is dat niet een beetje lang??

Ik heb ook andere vraag. Mijn ortho heeft ruimte gemaakt tussen mijn tanden maar ik kan die ruimte bijna niet meer merken.. het is gewoon verdwenen. Gaat zij dan andere ruimte maken bij de volgende afspraak???? :-? :-? Het doet echt pijn
zo, 01/20/2008 - 17:55 Permalink
BJN

A) Maar er zit helemaal geen ligatuurje op die tand. B) De draadje is niet verbonden met de bracket. :-? De slotje zit met een metaldraadje vast aan de 'archwire'. C) Is dit omdat die tand helemaal achter zit en dat de draadje niet door de slotje kan?

Mijn volgende afspraak is op 18 februari, is dat niet een beetje lang??

Ik heb ook andere vraag. Mijn ortho heeft ruimte gemaakt tussen mijn tanden maar ik kan die ruimte bijna niet meer merken.. het is gewoon verdwenen. Gaat zij dan andere ruimte maken bij de volgende afspraak???? :-? :-? Het doet echt pijn

A) Wel
B) Wel
C) Ja

Verder: Als je twijfelt kun je best een afspraak maken en je individuele vragen bij de orthodontist aan de orde brengen. Zeker als je pijn hebt is dat een goede reden voor overleg.
Je vraag hier stellen, en dan gaan twijfelen aan de antwoorden, geeft al aan dat je even terug moet!
zo, 01/20/2008 - 19:10 Permalink