nog klachten na extractie

Author:
Lita
Posted:
ma, 01/21/2008 - 11:17
Hallo

Ik heb plm 7 weken geleden 2 tanden laten trekken die allebei ontstoken waren en meerder malen behandeld maar nu zijn ze er dan uit alleen zit er op tandvlees boven waar de tanden zaten een bult en volgens mij is er nog steeds een ontsteking want het voelt ook net of er vocht zit
Kan dit???

Groeten Dagmar
Jbr

Ik zou er even naar laten kijken door degende die de tanden heeft getrokken (kaakchirurg/tandarts). Vocht eronder lijkt me niet goed. Ik heb zelf ook een kies laten trekken en juist aan de zijkant een bult.....bleek verder geen vocht onder te zitten en is wellicht littekenweefsel...
ma, 01/21/2008 - 11:35 Permalink
Lita

heb ik al gedaan , maar niets te zien op foto , wel zag ik aan 1 kant klein wit vlekje op foto en in midden witte streep ( precies tussen de 2 tanden in )
Volgens tandarts resten van onsteking maar daar voel je niets van en verdwijnen vanzelf.Gek is wel dat als met mijn vinger langs tandvlees wrijf er precies 1 klein bultje is wat extra gevoelig is en ook in het midden waar lipbandje zit is heel gevoelig bij aanraking.Maar bult zit precies aan de andere kant????Naast implantaat maar deze zitten er al poos in en was egt niets op te zien op foto.Gek he maar word er zo moedeloos van... zit al 3 jaar met pijn en volgens mij weet niemand het meer... ja ze denken dat tussen mijn oren zit ... nou echt niet !!slik nu maar weer 3x daags brufen 600 maar weet eigenlijk niet wat ik moet...misschien zou ik eens een AB kuur moetenn proberen , kijken of dat werkt , maar ja dat wil TA niet voorschrijven??
Wat moet ik nu nog???
ma, 01/21/2008 - 12:21 Permalink