Tand kwijt en nog klachten

Author:
Lita
Posted:
zo, 01/13/2008 - 22:45
Heb 7 weken geleden twee voortanden laten trekken i.v.m pijnklachten van langdurige ontstekingen maar nu is het net of boven 1 van de getrokken tanden een harde bult op het tandvlees zit.Ook is het wat gevoeliger en heb eigenlijk nog steeds pijn .Voorheen was de bult mij niet opgevallen , dus denk ook dat hij er niet gezeten heeft , en boven de andere tand zit het niet.Lijkt gewoon bot maar geloof niet dat dit het is .Wie heeft dook zoiets gehad of weet wat oorzaak is .Ga in ieder geval morgen TA maar weer bellen.

GRoeten
Mignon

Het zou een achtergebleven ontstekingsrest kunnen zijn die het lichaam zelf niet opruimt of een cyste. Dit zijn iig de eerste twee dingen waar ik aan denk. Ik ben benieuwd wat de rontgenfoto uitwijst. Laat je het ons even horen?

Grts, Mignon
do, 01/17/2008 - 17:58 Permalink
Lita

Hallo

Ik heb vorige week foto laten maken maar aan de kant waar ik naar mijn geoel meeste last van heb was iig niets te zien alleen aan andere kant was waren resten van ontsteking te zien die achtergebleven waren.
Eigenlijk werd pijn niet erger tot vandaag!Ik word er gek van , heb al aardig wat brufen op maar staat zoveel spanning ergens ....
Weet nu ook niet meer waar van komt , pijn zit direkt naast een implantaat maar bult boven getrokken tand lijkt vandaag nog wel weer groter.Heb al 2 x naar TA gebeld maar geloof dat ik niet echt serieus meer genomen word
Weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen , kan u mij advies geven ....

Gr
ma, 01/21/2008 - 17:06 Permalink