Nu is het bij mij ook zoveer kreeg maandag mijn kunstgebit hij heeft alles in een keer eruigehaald.Geen pijn en het bloede bijna niet to op een plekeje waar ik in de middag nog eens terug moest wat hechtingen zetten.
Nu heb ik een paar vragen.
Ik heb veel last van slijm is dat normal ( af en toe en rood kleuertje)
Hoe langt duurt het vordat ik zeker kan zijn dat het niet meer kan gaan bloeden.hij heeft hier en da iets in de wondjes gedaan.Het lijkt op een probje en het was donker van kleur.
Verder heb ik problemen met slikken. Dus kan ik ook weinig voedsel eten moet ik mij erom zorgen maken.Een beetje duizelik is mij ook maar ik denk dat is normaal naar zo een grote ingreep.
Heb vandaag iets pap gegeten en danb een soep voor een person.
Ik heb eijgenlijk alleen maar iets pijn op een stukkje tegenover waar de hechtingen zitten rechts achter.
Links voel ik het gebit niet ook voor niet.
EN de belangrijkste vraag is er iets dat ik kan gebruiken als ik het gebit eruit haal want daarna doet het flink pijn om het weer erin te zetten.
Nu heb ik een paar vragen.
Ik heb veel last van slijm is dat normal ( af en toe en rood kleuertje)
Hoe langt duurt het vordat ik zeker kan zijn dat het niet meer kan gaan bloeden.hij heeft hier en da iets in de wondjes gedaan.Het lijkt op een probje en het was donker van kleur.
Verder heb ik problemen met slikken. Dus kan ik ook weinig voedsel eten moet ik mij erom zorgen maken.Een beetje duizelik is mij ook maar ik denk dat is normaal naar zo een grote ingreep.
Heb vandaag iets pap gegeten en danb een soep voor een person.
Ik heb eijgenlijk alleen maar iets pijn op een stukkje tegenover waar de hechtingen zitten rechts achter.
Links voel ik het gebit niet ook voor niet.
EN de belangrijkste vraag is er iets dat ik kan gebruiken als ik het gebit eruit haal want daarna doet het flink pijn om het weer erin te zetten.
Re: Eerste kunstgebit
Hij zij tegen mijj eijgenlijk moet je het ierder dag eruit maar de assistente zegt je kunt ook eens een dag rust geven.
Ik heb net probeert het eruit te halen deed ook even wat pijn.Dus weer terug ik denk waar ik het meeste voor bang ben is de pijn en dat het weer gaat bloeden.
Mieschien is er iemand die mij wat tipps kan geven want mijn tandarts is er morgen niet pas op zaterdag is hij er weer voor de weekend dienst.
Grts, Mignon
Nee geen pijn meer had een drukplaats hij heeft iets weg gehaald nu heb ik meer last van speeksel en naardat ik den witte aanslag op geheemelte en tandvlees.Heb ik last van zacht geheemelte en eriteert ook helaas kan ik niet goed eten en ik ben nu bij dag 8 het gebit zit ook niet al te goed.Ik weet niet op je nu al iets kunt gaan doen want het is erg lastig nu eerst had ik er ook wenig last van maar nu sind ik geen pijnstillers meer nsteeds meer.