ik heb sinds vorige week zaterdag men achterste kies rechteronderkant gebit laten ontzenuwen . Ik kan je zeggen de moment zelf angst voor niets , zeven dagen lang kroop ik muren op van pijn . Kon van die zeven dagen , drie dagen lang niets kauwen , slikken ging ook al moeilijk of praten , kon ook tanden niet op elkaar zetten .
de pijn is fel verminderd maar voel het nog goed genoeg . Nu dinsdag dat komen gaat komt definitieve vulling er in , zou daarmee de pijn van die kies volledig verdwijnen en wat doen ze in die 'lege ' kies zal ik maar zeggen voor de definitieve vulling er in komt .
de pijn is fel verminderd maar voel het nog goed genoeg . Nu dinsdag dat komen gaat komt definitieve vulling er in , zou daarmee de pijn van die kies volledig verdwijnen en wat doen ze in die 'lege ' kies zal ik maar zeggen voor de definitieve vulling er in komt .
Re: kies laten trekken of terug ontzenuwen ????
dank je voor de tip zal zien wat ik laat doen maar ik lees ook dat er iets sterk is genaamd iproben of zoiet dat helpt daar ook goed tegen ken wel de exacte naam niet van die pijnstiller , maar de angst is er om die napijn weer te voelen , slaap al een hele week slecht neem al sinds drie weken pijnstillers en heb het ff wel gehad en kan al één week niet gaan werken omdat ik muren opkruip van pijn , daarom dat ik enorm twijfel
grtjs :smt039
:lol: je mag er me altijd een doos van opsturen hoor zal het mss de komende dagen of weken nog goed kunnen gebruiken , bij sommige duurt napijn langer bij andere voelen ze nix man ik zou die mensen hen tanden die moment willen hebben . :lol: één ding heb ik goed onthouden , ik zal men frisdrank verslaving serieus mogen inkorten wat ook gebeurt want drink al drie weken water en dat voelt men lichaam ook dus das al geen probleem meer
men snoepverslaving ook in korten ( kast puilt soms uit)
en jammer genoeg zal ik de tandarts nog voldoende zien omwille van de pijn kon ik even tanden niet poesten dus kon ik tandvleesonsteking niet aanpakken , is dat nu ook weer komen opzetten die pijn sinds gisteren en tandsteen moet ook nog verwijderd worden , hopelijk word dat minder pijnlijk dan al die napijn :smt017 want ik kom ff gek voor de moment :smt048 in ieder geval ik zal op tijd het forum ff aan vullen met men vorderingen en hoop na een tijdje de tandarts stoel niet meer te moeten zien en ook de tandarts niet , heb het ff wel gehad dan
grtjes :smt006