Ik heb een vraagje over mijn frame. Hij was gevallen in de badkamer en toen pastte het niet meer. Omdat ik pas verhuisd ben, heb ik een andere tandarts benadert met de bedoeling de frame weer passend te maken. Volgens hem kon dat niet meer, hij heeft wel een korte poging gedaan. Toen heb ik maar gevraagd om een nieuwe te maken, met alle kosten van dien. Nu weken later is ie nog steeds niet klaar, moet steeds maar terug blijven komen, gister gepast, paste dat ding voor geen meter, ook al zo raar. Moest er weer opnieuw een afdruk gemaakt worden.
Toch heb ik er een raar gevoel over. Het frame is alleen wat gebogen, is het dan echt onmogelijk om dat ding te herstellen? Ik heb namelijk het gevoel dat ik afgezet wordt.... :smt017
Toch heb ik er een raar gevoel over. Het frame is alleen wat gebogen, is het dan echt onmogelijk om dat ding te herstellen? Ik heb namelijk het gevoel dat ik afgezet wordt.... :smt017
Re: Vraagje over frame
Dus ik word opgelicht? :-?
Het hang van de plek van de verbuiging af of je het netjes passend krijgt overigens. soms lukt dat wel, soms totaal niet.
Misschien ook een aardige. de tandarts heeft een adruk genomen van uw mond.......zou het frame daar passend op te maken zijn?, of kan je zien waar het verkeerd gaat. Ook aardig om eventueel met de tandtechniek zelf te kijken wat kan.
Overigens is een goede alginaat afdruk a genoeg als ie maar snel genoeg wordt uitgegoten.
en wordt u opgelicht? ik denk dat terugbuigen soms niet kan, en het maken van een frame niet 123 gebeurd, en de pasvorm van het metaal kan soms tegen zitten. dus achterdocht is niet vreemd, maar ik denk wel onterecht
Toen heb ik zelf maar gevraagd of er een ander gemaakt kon worden.
Maar het blijft toch knagen.
Nou ja, ik vertrouw er maar op dat het zo is, hopen maar dat ik weer snel van een frame mag gaan genieten, het is niks zo.
Als dat je basis insteek is, dan heb ik één zeer goed spreekwoord waar je het mee kan doen.
"Zoals de waard is vertrouwt ie zijn klanten"
:roll:
En wie altijd met zijn kop in het zand is, ziet of hoort nooit iets....
:smt017 ik ben zo eerlijk als wat, dusse... en ik heb niet gezegd dat het mijn insteek is om iedereen te wantrouwen, vertrouwde deze situatie niet.
En weet je, eigenlijk vertrouw ik het nu weer niet meer door je laatste reactie, ik ga maar een second opinion vragen bij een andere tandarts, want hier heb ik niks aan. Bedankt! :smt006