Ik heb vanochtend me verstandskies laten trekken. Ik heb me er erg druk om gemaakt met het viel echt heel erg mee. Alleen de napijn was verschrikkelijk in de middag, soms tranen in me ogen.
Maar waar het om gaat, ik wil nog ff rust houden uiteraard maar is het erg om het tanden poetsen 1 keer over te slaan. Ik heb vandaag 2 keer limonade op, 2 bakken vla en 3 glazen water. Kan dat geen kwaad voor een keer ?
Maar waar het om gaat, ik wil nog ff rust houden uiteraard maar is het erg om het tanden poetsen 1 keer over te slaan. Ik heb vandaag 2 keer limonade op, 2 bakken vla en 3 glazen water. Kan dat geen kwaad voor een keer ?
Re: Tand getrokken, poetsen nodig ?
Kan ik nu proberen wat te eten, ik heb gister al stukjes worst gegeten en dat ging nog wel maar soms heb ik wel honger. Wat kan ik het beste doen ?
Ik kan nog niet hard kauwen aan de niet getrokken kant maar ik kan dus wel een beetje.
Wat is een advies om toch wat te eten en te doen zodat het snel geneest ?
Re: Tand getrokken, Vragen erover
Me wang is inmiddels klein beetje geel en beetje groen/blauw achtig en de zwelling is wat minder maar me kaken krijg ik nog niet ver open uit elkaar. Wanneer verwacht ik verbetering ?
Is er niks slechts ?