Even een vraagje; Hoe erg is het als je een tijd wacht met het laten vullen van een gaatje/gat??
Ik denk namelijk een gaatje te hebben in mijn kies, weet het eigenlijk wel zeker :oops: .
Maar het liefst ga ik dus nu op het moment even niet naar de tandarts toe.
Wil er eigenlijk mee wachten tot ongeveer augustus/september.
Kan dat gewoon of is dat niet zo een slim idee?
Omdat het bv, snel groter word ofzo als er geen vulling in word gemaakt?
Ik denk namelijk een gaatje te hebben in mijn kies, weet het eigenlijk wel zeker :oops: .
Maar het liefst ga ik dus nu op het moment even niet naar de tandarts toe.
Wil er eigenlijk mee wachten tot ongeveer augustus/september.
Kan dat gewoon of is dat niet zo een slim idee?
Omdat het bv, snel groter word ofzo als er geen vulling in word gemaakt?
Re: Lang wachten met het vullen van een gaatje/gat?
Succes :smt023
Ik zou ook aanraden om snel te gaan. Tenzij je zwanger bent en denkt veel last te hebben van napijn waarbij je pijnstillers moet slikken. Maar dit kun je het beste met je tandarts overleggen.
Groet,
Bink
Vandaar dat ik me dus nu afvraag of lang wachten (echt) kwaad kan of niet zo heel erg is.
Wanneer het dus wel erg is kan ik er nog eens heel goed over nadenken dan toch eerder te gaan.
Nou ja, echt last heb ik er niet van. Ik voel het alleen (dat zelfde gevoel als wanneer er geboord word, bij de tandarts) wanneer ik kauwgom neem en als ik een milkshake drink. Das dan dus eigenlijk wel last hebben he? :-? En gewoon een gaatje, en niet een beginnend gaatje? Oftewel, het beste kan ik gewoon - wat ik natuurlijk eigenlijk niet wilde horen he - (zo snel mogelijk) bellen voor een afspraak om het te laten vullen :( ?
Bij de praktijk waar ik zit, is het meestal zo als er een afpraak gemaakt moet worden, de eerte behandelmogelijkheid binnen 2-3 weken. Dus dat is het hem eigenlijk niet.
Grts, Mignon
Ga er nog even over nadenken, en waarschijnlijk dan toch maar bellen.
Maar (heel eerlijk) met dat bellen ga ik nog wel een week of wat wachten :oops: .
Ik weet nu tenminste dat eigenlijk gewoon nu laten behandelen het beste is, bedankt.
Sterkte! Grts, Mignon
Thanx voor de schop richting de tandarts :wink: .
Ik zal iets sneller bellen dan een paar weekjes, en dan kijk ik wel even wanneer ik een afspraak maak.
En wat ze zo al van plan zijn.
Groetjes Linda.
Voor komende maandag een afspraak gemaakt en dan gaat hij even kijken.
Afspraak om daadwerkelijk iets te doen moeten we nog even onderhandelen :wink: .
Tandarts wilde zo snel mogelijk vullen, en ik dus niet zoals gemeld (eigenwijs :oops: ). Tot eind augustus wachten was naar zijn idee echt te lang.
Uiteindelijk samen besloten om een afspraak te maken over 8 weken, dus 10 juni een afspraak om de kies te laten vullen .
Groetjes.
Grts, Mignon