Nog 1 vraagje...

Author:
manouschka
Posted:
di, 04/29/2008 - 13:10
Hi,

Ik had nog 1 vraagje namelijk:V12 is tweevlaks restauratie inclusief eventuele onderlaag kan die dan samen met V21,Etsen in combinatie met etsbare onderlaag?
De V12 is namelijk inclusief onderlaag of heb ik het verkeerd.

Gr.Manouschka.
Mignon

Manouschka,

V12 kan inderdaad samengaan met V21 voor zover ik weet. De eventuele onderlaag die bij de restauratie is inbegrepen is van een ander soort materiaal dan de onderlagen genoemd onder V21. Ik denk dat het wat ver gaat om de verschillen uit te leggen, maar mocht je daar dringend behoefte aan hebben dan wil ik het wel een keertje voor je op papier zetten.

Hartelijke groet,

Mignon
wo, 04/30/2008 - 01:23 Permalink
vV

in relatie tot de rekening van de wortelkanaalbehandeling, ook al is tusse de 2 zittingen door met composiet gevuld, vind ik de v21 onzin, want de tandarts moet er nog bij om de kanaalbehandeling af te maken. Bij de definitieve afsluiting ook, want daar heeft hij al r31 geschreven, wat in zijn perceptie dan is voor het opvullen van de zenuwkamer, en daarboven op de vulling (hoewel het waarschijnlijk gewoon 1 heel grote vulling is.) De r31 fungeert dan min of meer als de onderlaag, dus dan lijkt v20 (alleen etsen) mij wel afdoende. en is alles ook behoorlijk financieel geregeld in relatie tot de gedane inspanning en materiaalverbruik.
wo, 04/30/2008 - 11:33 Permalink