hallo,
ik heb afgelopen dinsdag ochtend een wkb gehad. nu is het donderdag en het doet nog steeds erg zeer met warmte. hoelang mag dat duren of had ik al helemaal niets meer moeten voelen?
ik ben benieuwd naar een antwoord.
groetjes...
ik heb afgelopen dinsdag ochtend een wkb gehad. nu is het donderdag en het doet nog steeds erg zeer met warmte. hoelang mag dat duren of had ik al helemaal niets meer moeten voelen?
ik ben benieuwd naar een antwoord.
groetjes...
Re: nog pijn na wkb
http://www.tandarts.nl/index.php?option=com_content&task=view&i…
Verder is er op deze site een zoekfunktie waar veeeeeeel info/onderwerpen hierover te vinden is/zijn.
Sterkte, Hermina
ik heb het gelezen. het is dus normaal dat ik nog pijn heb. ik kan echt niks verdragen nu aan die kies, het jankt er door heen. bah.
groetjes kim
Dit is alleen wel maar algemene info van het internet/deze site, als ik jouw laatste bericht lees zou ik gewoon wel even bellen met je tandarts/dd tandarts voor advies.
Groetjes, Hermina.
ik ben gisteravond nog bij een vervangende tandarts geweest. waarschijnlijk zit er nog wat in de wortelpunten. aangezien mijn eigen tandarts de hele boel al had afgesloten ( geen noodvulling ) heeft deze tandarts het niet meer opengemaakt. dat wou hij wel maar daar zou hij 1 uur voor nodig hebben en dan moest ik vanmorgen terugkomen. nou vanmorgen had ik natuurlijk geen last dus ik hoefde voor mijn gevoel niet heen. en vanmiddag begon de ellende weer. weer veel pijn. De vervangende tandarts wou ook liever dat mijn eigen tandarts de boel weer zou openmaken, het liefst wou hij hier zijn vingers niet aan branden. dus nu zing ik het maar uit tot maandag met pijnstillers. wat ik ook erg vervelend vond was dat ik bij de vervangende tandarts het bezoek zelf moest voorschieten. dat was minder. maarja.
groetjes kim
Ik ben woensdag geweest bij een vervangend tandarts en had gehoopt dat het zou helpen zo'n eerste deel wkb, maar op alleen woensdag na is de pijn opnieuw heel heftig.
Slik me ook rot aan antibiotica, ibuprofen en dicolofenac en niks helpt...begrijp het allemaal niet meer, aangezien de rest van de wkb pas over een paar weken plaats vind...
Maar als ik jouw verhaal zo lees, is zelfs dat dus niet de oplossing om van de pijn af te komen en kun je er nog steeds mee rond moeten lopen dus.
Sterkte ermee he!
ja rot is dat he! ik heb nog liever een apexresectie ( die heb ik al 5keer gehad) dan dit gedoe. het is altijd maar afwachten of de wkb goed gedaan is. ik slik vandaag codeine, dus ik lig lekker slaperig op de bank :smt015
balen ook voor jou dat je zo'n pijn hebt. trouwens waarom doen ze de behandeling bij jou in 2 delen? of is de wkb nu wel gedaan en heb jij er een noodvulling op?
ik wens jou ook veel sterkte met die rotzenuwpijn!