Last van Kaak

Author:
danie
Posted:
zo, 05/04/2008 - 20:59
Ik heb een heel wazige klacht,ik heb zo rond mijn menstruatie een dag of 2 last van een zeur pijn in mijn boven kaak (links Boven) ik heb daarom al een zenuwbehandeling gehad maar dat heeft dus ni et afdoende geholpen het vreemde is dat ik dan s'nachts niet lekker kan slapen ,ik heb het dan ook warm ,dus een koud washandje helpt iets maar ik ben echt 2 dagen sacho van dat irritante gevoel.De tandarts heeft er weer een foto vangemaakt maar ziet daar niks op.Nou heb ik links inder wel ineens een gaatje en volgens de tandarts kan die "pijn" ook daardoor komen dat het naar boven trekt.,maar dan zou er toch al een gat gezeten moeten hebben ,maar dta schijnt te kunnen maar dat het nu pas aan de buitenkant te zien is.Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Mignon

Beste Denie,

rondom je menstruatie is je weerstand vaak war lager. Het kan goed zijn dat er nog een minimaal ontstekingsrestje rnd de wortelpunt aanwezig is en dat dit niet op de foto te zien is. In tijden van verminderde weerstand kan deze restontsteking opspelen. Ook kan het zijn dat je een sluimerende ontsteking van je kaakbijholten hebt. Ben je vaak verkouden? In dat geval kunnen de wortels van je bovenkiezen zeer gaan doen omdat ze met de punt in de bijholten liggen. Ik zou eerst maar eens dat gaatje laten vullen en kijken of dat je klachten vermindert.

Succes, grts Mignon
ma, 05/05/2008 - 03:03 Permalink