Algehele extractie en ontstekingen

Author:
kbroeren21
Posted:
ma, 05/12/2008 - 08:28
Hallo,

Ik zijn mijn probleem even zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.

Afgelopen dinsdag (6mei) is bij mij heel de bovenkant eruit gehaalt. dit verliep vrij pijnloos en heb nu ongeveer 11 hechtingen boven zitten.

Nu is het zaakje gaan ontsteken en heb ik de eerste 4 dagen een super maar dan ook super ranzige smaak in mijn mond gehad welke zelfs mijn eetlust bedorf... maar deze was dus gisteren verdwenen....

Nu werd ik vanmorgen wakker, het voelde als een slijmklodder zegmaar (sorry voor het smakelijke verhaal) dus het was half 5 ik ging naar de badkamer en heel mijn mond was rood van het bloed !! Ik had de prothese uit gedaan en moest echt een massive zwartkleurige slijmklodder van mijn gehemelte aftrekken welke ik uiteindelijk moest lostrekken uit een van de wonden van de getrokke tanden, toen het eindelijk schoon was mijn mond goed gespoelt even buiten een luchtje geschept want ik was er akelig van geworden.. terug in bed gaan liggen.
Ik werd een uur later wakker en weer een rode mond en een slijmdraad die langs mijn protese kwam??? Heeft iemand dit weleens meer gehad en wat kan ik er tegen doen want het is echt heel erg onsmakelijk!
Kwa medicijnen gebruik ik nu 3 dagen nurofen (oplosbare ibuprofen 400mg)

Alvast hardstikke bedankt,
Kevin