Rottanden!!!

Author:
Lita
Posted:
wo, 05/14/2008 - 20:10
Hallo

Ik heb sinds augustus 2007 2 implantaten op de plaatsen naast mijn bovenvoortanden daar ik al meer dan 2 jaar last had van ontstekingen.
Deze implantaten zijn nu de pijlers voor mijn 4 delige brug maar nog steeds heb ik pijn!!!!
Ben al heel vaak teruggeweest bij implantoloog , tandarts , mondhygieniste en ook neuroloog maar zij kunnen niets bijzonders vinden
De implantaten zitten goed vast en op de fotoos is niets te zien , ja wat moet ik nu nog??
Heeft me heel veel geld gekost en niets opgelost .
Ik ben er zlef echt van overtuigd dat er een ontsteking zit want voel steeds een brandende pijn aan tandvlees en een "borrelend" gevoel van binnen.
Ook zie ik boven 1 tand een klein gaatje in mijn tandvlees ; fistel???
Maar wat zijn nu nog de mogelijkheden als ik de implantaten laat verwijderen ??Een klassieke brug of frame ??
Ik moet gewoon van de pijn af , het verziekt al 3 jaar mijn leven en kan er gewoon niet meer tegen!!
Wie weet wat te doen??

Gr Lita
Newtan

Ga er voor de veiligheid maar vanuit dat als je wat voelt, er ook wat is.

Wat de mogelijkheden zijn, is in een notedop te stellen: Ga eens naar een andere implantoloog die ook tandartsen opleidt. Als het goed is, weet de assistente van de implantoloog wel wie dat is. Foto's even meenemen en je 'casus' presenteren.
do, 05/15/2008 - 18:37 Permalink