Ik heb een vraag? Ik heb nu al weer 5 maanden een slotjes beugel boven (ivm halen hoektanden) Nu ben ik bijna 5 weken geleden voor het laatst bij de ortho geweest en ik moet binnenkort weer maar nu heb ik sinds een paar dagen dat ik met mijn onderste tanden tegen de achterkand van mijn boven tanden kom dit is vooral bij 1 tand (voortand naast rechter hoektand zeg maar) Zou het kunnen komen door de beugel en is dit erg? Ik had dit nooit en het is geen fijn gevoel. Moet ik dit gewoon melden bij de ortho en kan hij er dan iets aan doen? Mijn boven tanden gaan helemaal over mijn ondertanden heen dit was wel al maar niet dat stoten. Ik maakme er wel zorgen over omdat het pijn doet en er naar mijn idee al een klein stukje van het tandglazuur van de boventand af is gebroken.
Wie kan mij een antwoord geven?
Wie kan mij een antwoord geven?
Re: tanden tegen elkaar
Heb je dat niet, kun je volgens mij gebruik maken van de bijlage functie op dit forum?
Lukt dat ook niet, het laatste alternatief: uploaden van je foto op een commerciele site. Dat is minder mooi maar werkt wel, voorbeeld:
http://www.fotopocket.nl/
Foto gewoon uploaden via bestand kiezen en dan krijg je vanzelf een link, die kun je dan op dit forum plaatsen.
Moet lukken nu!