Ik ben vorige week vrijdag onder narcose geholpen aan alle 4 de verstandkiezen.
geen pretje maar ben er wel blij mee dat ik er nu van af ben.
nu zo op woensdag is de pijn enigzins verminderd maar werken de pijn stillers ( ipobrufen 600. ) sneller uit.
en zit ik met een drukkende pijn de klok in de gaten te houden, want ik mag er maar 1 in de 8 uur.
ook heb ik heel erg last van een zeer penetrante en vieze smaak die uit de wondjes komen, ik stink hierdoor ook erg uit mijn mond.
De wond opzich zelf doet geen zeer meer, het lijkt er op alsof het echt binnenin de wond zit.
het is geen kloppende pijn maar een zeurende druk- pijn en als ik mijn tanden op elkaar zet en bijt doet dat ook zeer.
ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet en of dit normaal is.
ik ben veel te bang om de tandarts/dokter/ziekenhuis te bellen, het idee hebbende dat ik dan terug moet komen en alleen maar meer pijn krijg.
wie kan me gerust stellen? ( of niet =P )
geen pretje maar ben er wel blij mee dat ik er nu van af ben.
nu zo op woensdag is de pijn enigzins verminderd maar werken de pijn stillers ( ipobrufen 600. ) sneller uit.
en zit ik met een drukkende pijn de klok in de gaten te houden, want ik mag er maar 1 in de 8 uur.
ook heb ik heel erg last van een zeer penetrante en vieze smaak die uit de wondjes komen, ik stink hierdoor ook erg uit mijn mond.
De wond opzich zelf doet geen zeer meer, het lijkt er op alsof het echt binnenin de wond zit.
het is geen kloppende pijn maar een zeurende druk- pijn en als ik mijn tanden op elkaar zet en bijt doet dat ook zeer.
ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet en of dit normaal is.
ik ben veel te bang om de tandarts/dokter/ziekenhuis te bellen, het idee hebbende dat ik dan terug moet komen en alleen maar meer pijn krijg.
wie kan me gerust stellen? ( of niet =P )
Re: Last van pijn na verwijdering 4 verstandskiezen.