Hoi,,
Ik heb een vraag..
Ben net nieuw.. maar moest het even kwijt.
Vorige week is aan de linkerkant van me mond me verstandskies getrokken, die iis gehecht, de hechtingen zitten er nog in, en ik kon dus niiet gemakkelijk kauwen aan die kant,
Dus nu vooral met de rechterkant gekauwd.
Ik weet dat daar een gaatje zit, alleen heb ik pas in juli een afspraak daarvoor. Want het is daar altijd zo druk.
Maar in elk geval, mijn tandarts zit 300km verderop.
En nu kreeg ik dus kiespijn, alleen het is niet kloppend maar zeurend. wel uitstralend naar me oor. aan de rechterbovenkant.
Nu wil ik proberen volgende week maandag er heen te gaan, eerder kan gewoon echt niet ivm het verre reizen ed...
Maar hebben jullie een oplossing zodat ik het nog ff kan uitzingen tot die tijd?!
Ik heb een vraag..
Ben net nieuw.. maar moest het even kwijt.
Vorige week is aan de linkerkant van me mond me verstandskies getrokken, die iis gehecht, de hechtingen zitten er nog in, en ik kon dus niiet gemakkelijk kauwen aan die kant,
Dus nu vooral met de rechterkant gekauwd.
Ik weet dat daar een gaatje zit, alleen heb ik pas in juli een afspraak daarvoor. Want het is daar altijd zo druk.
Maar in elk geval, mijn tandarts zit 300km verderop.
En nu kreeg ik dus kiespijn, alleen het is niet kloppend maar zeurend. wel uitstralend naar me oor. aan de rechterbovenkant.
Nu wil ik proberen volgende week maandag er heen te gaan, eerder kan gewoon echt niet ivm het verre reizen ed...
Maar hebben jullie een oplossing zodat ik het nog ff kan uitzingen tot die tijd?!
Re: Kiespijn,
Dat lijkt mij ook het beste idee als je het niet vertrouwt. Een zeurende pijn kan wijzen op een chronische wortelpuntontsteking. Echter, deze pijn zou ook van je kauwspieren kunnen afkomen. Deze worden tijdens een extractie van de onderste verstandskiezen vaak overrekt waardoor ze reageren met een ontstekingsreactie. Heb je het idee dat je je mond nog wel goed kunt openen? En als je je spieren masseert, is dit dan extra gevoelig?
Mocht je niet eerder bij de tandarts terecht kunnen, dan kun je natuurlijk altijd pijnstillers beginnen te slikken (paracetamol of ibobrufen).
Grts, Mignon
Ik ben aan de ibruprofen gegaan, en soms doet het nog even flauw zeer, maar niet dat ik er even niet tegen kan, dus gewoon tot maandag wachten! en als het moet ibruprofen slikken :D
Dank je wel! ;)