kiezen neit op elkaar

Author:
amethist85
Posted:
ma, 06/16/2008 - 14:15
Hoi allemaal,

Ik wordt 25 juni 23 en heb vandaag mijn beugel gekregen (na lang twijfelen). Ik kom net thuis en vind het echt vreeeeeselijk! Ik heb (nog) geen pijn, dat zal waarschijnlijk morgen gaan beginnen, dat ging ook zo emt de elastieken tussen mn kiezenv oor de ruimte. Toen heb ik een week niet kunnen kauwen. Nu doet het dus nog geen pijn, maar ik kan door de beugel mijn kiezen niet op elkaar zatten, terwijl ik daar ervoor nooit last van had. HEt lijkt wel of ik ijzer-op-ijzer kauw. Aan de linkerkant raken de kiezen elkaar helemaal niet(andere tanden ook neit aan die kant).
Kan iemand mij zeggen of dit normaal is?
Want hoe moet ik zo in vredesnaam eten?!?! Dat wordt dan maanden lang vla en yoghurt??

Enuuuh....hoe zit het met intimiteit in je relatie? :roll:

Ik hoop op reacties.

Groetjes,
Amethist

P.S. Wel fijn dat dit forum er is, ik heb al heel wat gelezen en het is fijn de herkenning te zien, zeker van de volwassenen die net als ik werken etc.
panda2

Hallo

Ook mijn kiezen passen sinds ik mijn beugel heb niet meer goed op elkaar maar ik heb er met eten niet veel last van.
Heel veel suc6 met je beugel en het went wel snel moet ik zeggen. Ik heb nu al niet meer de hele dag het gevoel dat die er zit. In het begin had ik dat wel maar dat is nu over.
ma, 06/16/2008 - 20:53 Permalink