Verdoving

Author:
nanny435
Posted:
do, 04/17/2008 - 08:43
Ik had een vraagje, ik lees bijna overal dat als je inplantaten laat zetten dit alleen maar onder plaatselijke verdoving gaat. Kan dit niet gebeuren onder een roesje of lichte narcose.

Ik heb mijn onder en bovengebit onder narcose laten trekken, omdat ik bij het horen van een boor of andere aktivieteiten al de neiging heb alles van me af te slaan en weg te gaan, maar omdat het toch moet gebeuren met angst in mijn hele lijf toch blijf liggen.

Ik zou graag voor inplantaten gaan, omdat ik maar niet kan wennen aan een de losse protheses in mijn mond.
De verhelteplaat irriteerd aan mijn verhemelte en mijn ondergebit raakt tijdens het eten los, ik slis ik met praten en moet ik vaak dingen meerdere keren zeggen omdat anderen mij door het geslis slecht kunnen verstaan.
Maar heb nu al angst om het te laten doen, omdat ik gelezen heb dat er onder verdoving gaten geboord wordt in je kaakbeen voor het plaatsen van de inplantaten.

En als je niet genoeg kaakbot heb moet er eerst een kaakopbouw worden gedaan.

Waarom wordt dit alles gedaan met alleen een verdoving.
misssunshin3

Ik ben ook niet zo dol op die plaatselijke verdovingen en dan de behandeling bewust meemaken..

mijn tandarts heeft mij toen valium gegeven zodat ik iets rustiger was en ik mocht gedurende behandeling mijn mp3 speler ophouden.. elke keer als hij ging boren gaf hij dan even een seintje en zet ik mijn muziek harder.. En natuurlijk het blijft rot om daar zo in die stoel te liggen maar misschien helpt het iets..
ma, 06/16/2008 - 23:54 Permalink
joke50

Ik heb lorazepam gehad van de tandarts, vraag een wat hogere dosering en je slaapt tijdens de behandeling. Helaas bleek ik allergisch voor een bepaalde stof in de verdoving waardoor mijn hart toch op hol sloeg.......dat ging na een tijdje wel over maar toch! Maar ik kan me voorstellen dat er ook tandartsen zijn die het onder narcose doen. Kijk eens bij het onderdeel: angst voor de tandarts, dat is hier ook!
di, 06/17/2008 - 08:40 Permalink