Ik heb al een paar jaar geen tanden meer boven,onder wel nog.
Nu ben ik normaal gesproken niet bang maar ik moet naar de kaakchirurg om mijn (stompjes) eruit te laten halen omdat de tandarts anders mij niet kan laten happen voor een kunstgebit ( boven)
Ik heb inmiddels al 3x afgebeld maar nu moet ik gaan omdat mijn prive situatie in de goede zin van het woord is veranderd.
En er komt nog eens bij dat ik alleen de gedachten al bij een kunst gebit super goor vind om dat in mijn mond te hebben.
Maar ik zal wel moeten want zo kan het ook niet langer dus ben ik me al met het idee aan het verzoenen.
Het dragen van een kunst gebit is dat prettig of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zijn er mensen met de zelfde angsten als mij?
Nu ben ik normaal gesproken niet bang maar ik moet naar de kaakchirurg om mijn (stompjes) eruit te laten halen omdat de tandarts anders mij niet kan laten happen voor een kunstgebit ( boven)
Ik heb inmiddels al 3x afgebeld maar nu moet ik gaan omdat mijn prive situatie in de goede zin van het woord is veranderd.
En er komt nog eens bij dat ik alleen de gedachten al bij een kunst gebit super goor vind om dat in mijn mond te hebben.
Maar ik zal wel moeten want zo kan het ook niet langer dus ben ik me al met het idee aan het verzoenen.
Het dragen van een kunst gebit is dat prettig of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Zijn er mensen met de zelfde angsten als mij?
Re: Gebits protese
Bij mij is vorige week maandag boven alles verwijderd en afgelopen maandag onder de kiezen. Ook ik had (weliswaar beneden) alleen nog wortelpunten. Ik durf te zeggen dat het 200 % is meegevallen. De kaakchirurg die ik had was een schatje en legde alles heel goed uit. Stel het niet langer uit en doe het gewoon. Ik heb makkelijk praten ik weet het maar ik was zeer angstig..........Als ik alles had geweten had ik het eerder laten doen. Ik hoop dat je hier wat mee kan. Ik :smt003 weer breeduit en dat voelt :smt121.
groetjes Annemieke.
p.s. In het begin moet je even aan je klapper wennen, maar na een paar dagen weet je niet beter.......
Re: Gebits protese
alleen die verdovingen die ik in het gehemelte kreeg waren niet zo prettig vooral de laatste twee,
Nu moet ik is mij verteld 5 a 6 weken wachten tot alles genezen is en dan mag ik gaan happen bij de tandarts.
Ik heb zelf geen napijn ofja alleen waar de verdovingen zijn gezet voelt een beetje pijnlijk nog.
laat de klappertjes maar komen :P