Gek van irriterend gevoel...

Author:
Nielsjuh
Posted:
do, 07/03/2008 - 23:37
Ik heb hier al eens een eerder topic gepost over irritaties tussen 2 kiezen ,maar nu heb ik het nog steeds en soms nog erger !!
Het zit zo : 24 juni j.l kreeg ik tijdens mijn vakantie (in Nederland) last van een erg irriterend gevoel tussen 2 kiezen . Na een paar dagen heb ik toch maar eieren voor mijn geld gekozen en ben ik naar de tandarts gegaan . Niet mijn eigen ,maar eentje hier in de stad. Hij keek en zag dat mijn vulling gebroken was . Ik kreeg de keuze : óf een noodvulling of meteen een nieuwe . Ik koos voor het laatste aangezien ik niet echt van tandartsen houd en er meteen vanaf wilde zijn . Hij heeft me dus verdoofd en er keurig een nieuwe ingezet . Tevens heeft hij tussen mijn twee kiezen (rechtsonder) naast de nieuwe vulling een kleine vulling geplaatst zodat ik er geen last meer van kon hebben . Alles ging tot dan aan toe prima . Een beetje napijn maar dat is normaal.
Nu ruim een week later heb ik opnieuw dat zeurende en irriterende gevoel tussen mijn kiezen met daarbij ook (lichte) kiespijn waar de nieuwe vulling ingezet is . Daarbij heb ik precies tussen de twee kiezen (waar de vulling zit) twee donderrode vlekjes op mijn tandvlees zitten . Elke avond gebruik ik tandflos om tussen de twee kiezen te komen (en dat gaat soms erg moeizaam) aangezien ik nooit meer mag tandenstokeren tussen die twee kiezen van de tandarts . Daarbij gebruik ik elke avond Sensodyne mondwater om mijn tandvlees niet te laten ontsteken en op orde te houden .
Maar ondanks alles heb ik toch weer erg last ervan . Ook met koud en warm ; net alsof er kleine stroomstootjes door mijn kies gaan . Met Ibubrofen gaat het irri gevoel een beetje weg maar dit is ook niet gezond lijkt me zo .
Weet iemand hier iets aan te doen of moet ik alweer naar de tandarts ? ? Ik weet het echt niet meer en ik wil echt graag van dit vervelende gevoel af ! :( :(
b.v.d Nielsjuh...