Naar aanleiding van eerder onderwerp over een mislukte zenuwbehandeling die aanstaande dinsdag wordt herhaald, de volgende vraag.
Ik slikte aardig wat asperines. Omdat de pijn vandaag zo erg was, de huisarts gebeld en gevraagd om andere medicijnen tot komende dinsdag. Brufen 600 mg gekregen die ik max. 14 dgn mag slikken door gebruik propanalol, een lichte betablokker.
Nu helpt de Brufen prima maar ik mag er max. 2 per dag nemen.
Mag ik hiernaast ook asperines slikken?
Ik slikte aardig wat asperines. Omdat de pijn vandaag zo erg was, de huisarts gebeld en gevraagd om andere medicijnen tot komende dinsdag. Brufen 600 mg gekregen die ik max. 14 dgn mag slikken door gebruik propanalol, een lichte betablokker.
Nu helpt de Brufen prima maar ik mag er max. 2 per dag nemen.
Mag ik hiernaast ook asperines slikken?
Re: Brufen
Lees goed de bijsluiter bij Brufen en neem bij twijfel contact op met huisarts of apotheker.
De eerste tablet Brufen is uitgewerkt en ik mag er maar 2 per 24 uur.
Ga ik zo naar bed mnet een paracetamol. Ik heb neergezet asperines maar bedoelde paracetamol.
Zien we morgen wel verder.
Hoop er dinsdag echt van verlost te zijn na de behandeling.
Brufen 600 mg werkt trouwens wel erg lang, ruim 7 uur :D
De twee paracetamollen van vannacht hielpen voor geen meter. Dus mijn tweede brufen van de dag gehad.
Nog een drietal vragen:
Omdat er staat dat Brufen ook onstekingsremmend is na enkele dagen, betekent dit dan ook dat de zenuwonsteking geremd wordt en de pijn minder wordt?
Kan de zenuwonsteking ook door de Brufen verdwijnen?
Gaat je zenuw op een gegeven moment niet dood?
Deze pijn kan toch niet eeuwig duren?
Het is nu goed te doen, weinig tot geen last.
Wellicht en ik mag het hopen was het vannacht het ergste en blijft de erge pijn nu weg.
Die zenuw moet het toch eens begeven?
Ga niet naar een dienstdoende tandarts, ik ben een angsthaas en vertrouw alleen mijn eigen tandarts.
Mocht het erger worden vandaag dan bel ik mijn tandarts.
Antibiotica was geen afdoende middel tegen een zenuwonsteking, wel bij een wortelpuntontsteking en die heb ik niet.
Dat klopt, als er geen wortelpuntonsteking is zal op den duur de zenuw afsterven en de pijn verdwijnen. Deze kiespijn houdt i.d.d. een keer op. Hoe lang dat duurt weet ik niet precies.
Mooi dat je bij aanhoudende pijn je eigen tandarts kunt bellen in het weekend. Dat is natuurlijk altijd beter dan de dienstdoende tandarts.
Vannacht was wel een dieptepunt qua pijn en wellicht heeft de zenuw de geest gegeven.
Voel nu lichte pijn maar mag geen naam hebben. Heb nog niets geslikt.
Houd mij maar rustig vandaag en mocht het erger worden, zoals vannacht, dan bel ik de tandarts.
Bedankt voor je informatie speigeltje :smt006
Iemand ervaring hoe lang het kan duren voor je zenuw dood is na al deze pijn?
Ga nu de tandarts niet meer bellen, dan is ie morgen aan de beurt