help....overbite van 11 mm.

Author:
maureen38
Posted:
ma, 07/14/2008 - 10:50
Hallo,

Ik hoop hier wat informatie te kunnen krijgen..

Ik ben een vrouw van 38 en heb een overbite van 11 mm. Nu zou ik dit graag gecorrigeerd willen hebben..
Wie weet waar ik moet beginnen en of het eerste gesprek bij een orthodontist gratis is of het wordt vergoed.

Ik heb gehoord dat 11 mm. best veel is..

Groet,
Maura
mecánico para …

hangt er vanaf wat u van het eerste gesprek verwacht. Als het er om gaat om gedetailleerd te plannen dan is dat niet meer vrijblijvend te doen. Als u alleen wilt weten hoe een traject verloopt en wat er aan kosten zijn, dan kan ik me voorstellen dat dat 1 consult kost, u vraagt in principe om tijd. En kennis overdracht is niet geheel vrijblijvend. Op dit moment gaat alleen de zon nog gratis en voor niets op heb ik me laten vertellen.
ma, 07/14/2008 - 11:23 Permalink
rene01

ik heb ook een overbite,heb het eerste consult zelf betaald.Ik kreeg te horen dat ik een kaakoperatie moet ondergaan en boven en beneden een beugel moet.Toen ik besloten had om het te doen is alles naar de verzekering gestuurd en wat blijkt,het wordt betaald uit de basisverzekering.Dus mijn advies is,ga het navragen!!!!
PS ben 39 en ben trots op mijn beugel

succes
wo, 07/16/2008 - 21:49 Permalink
BJN

Gaat de zon nog op in NL momenteel?? Hier in Spanje wel! 37 graden........

Ik kreeg te horen dat ik een kaakoperatie moet ondergaan en boven en beneden een beugel moet.

Ik hoop dat je bedoelt dat de overbeet ideaal wordt opgelost door een behandeling met vaste apparatuur en een kaakoperatie, maar dat er dat ook andere opties besproken zijn. Uiteindelijk heb jij gekozen voor een uitgebreide en complete oplossing, omdat de andere opties minder resultaat zouden hebben.

Ik bedoel: je MOET niets. De orthodontist(+kaakchirug) stelt deze behandelingsopties ter beschikking. Je kiest er zelf voor....
za, 07/19/2008 - 11:44 Permalink