Ik heb al een tijd lang een flinke schuld bij mijn zorgverzekeraar door vervelende omstandigheden tijdens mijn periode als zelfstandige ben ik hierdoor in de problemen gekomen.
Ik ben inmiddels ook al ruim twee jaar niet meer bij een tandarts geweest en heb er op dit moment ook geen.
Op dit moment heb ik veel last van kiespijn en wil hier iets aan laten doen.
Kan ik nu elke willekeurige tandarts bellen voor een behandeling en dit contant betalen,ik wil dit op korte termijn doen want over twee weken ga ik op vakantie
Groeten Marcel
Ik ben inmiddels ook al ruim twee jaar niet meer bij een tandarts geweest en heb er op dit moment ook geen.
Op dit moment heb ik veel last van kiespijn en wil hier iets aan laten doen.
Kan ik nu elke willekeurige tandarts bellen voor een behandeling en dit contant betalen,ik wil dit op korte termijn doen want over twee weken ga ik op vakantie
Groeten Marcel
Re: Geen vergoeding zorgverzekeraar
Voor niet-spoedgevallen kun je niet zomaar terecht, dan moet je eerst een tandarts zoeken en je als patient laten inschrijven. Dat is so wie so niet onverstandig, maar of dat allemaal nog lukt voor je vakantie (inclusief behandeling) is nog maar de vraag.
Re: Geen vergoeding zorgverzekeraar
Als er sprake is, zoals in mijn regio, van een georganiseerde spoedgevallendienst zou het kunnen zijn dat een tandarts die je belt daarnaar doorstuurt. Is die dienst er niet voor overdag zal in principe de eerste tandarts die je belt je dienen te helpen, of minimaal voor een goed alternatief zorgen. Overigens is het vanwege vakanties een fijne tijd voor zoiets.. veel praktijken gesloten, en degenen die wel open zijn , zijn drukker dan normaal wegens de waarnemingen voor de vakantiegangers ben ik bang.. succes dus.